powitanie

1. Data: 2002-09-05 18:00:33

Temat: powitanie
Od: "Cirilla Fiona" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od paru miesięcy jestem szczęśliwą posiadaczką komputera, ale dopiero teraz
pokazano mi co to grupy dyskusyjne ... i po prostu oniemiałam, od jakiegoś
czasu już krzyżykuję, ale nie miałam pojęcia o programach komputerowych,
skanach i innych cudeńkach , zamierzam się teraz do tego wszytskiego
przysposobić i trochę unowocześnić no i przy okazji przedstawić się ...
zamierzam tu bywać częęęęsto
pozdrowionka
Polgara ;-)

1. Data: 2002-09-05 19:04:09

Temat: Re: powitanie
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czeeeść:))) Spodoba Ci się tutaj:))) Ja też xxx. A powiedz jeszcze skąd jesteś?
Zosia (Warszawa)

1. Data: 2002-09-05 19:14:43

Od: "Icez" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj! :)))

Icez/Agnieszka

1. Data: 2002-09-05 19:24:14

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Sep 2002 20:00:33 +0200, "Cirilla Fiona"

> [...]
>skanach i innych cudeńkach , zamierzam się teraz do tego wszytskiego
>przysposobić i trochę unowocze?nić no i przy okazji przedstawić się ...

Witaj!
Hi, hi ..... wpadniesz w nałóg... jak my!
Eulalka

1. Data: 2002-09-05 19:42:39

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj serdecznie i rozgaszczaj sie wiecznie :))))))

Pusia(Białystok)

1. Data: 2002-09-05 20:51:31

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj i rozgość się.

Ela

1. Data: 2002-09-06 17:36:21

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to przepadłaś, tutaj jest tyle rózności, że zycia za mało.To tylko można
na inkarnacje liczyć, bo za jednego żywota człowiek nie jest w stanie tych
cudów wytworzyć.
Dorota

Dzień dobry...
cieniowany kordonek