poziom cukru

11. Data: 2005-07-22 22:43:33

Temat: Re: poziom cukru
Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Demostenes" <d...@t...plSPAM> napisał w
wiadomości news:dbooie$6qb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Duży cukier to np 300, które umie się zdażyc u niektórych cukrzyków
> normalnie...

Taa. Normalnie? Normalnie, to powinnie mieć normalne wyniki. Jeśli ma
300 to nie jest normalne. Bagatelizowanie faktów nie służy tu niczemu
dobremu.

12. Data: 2005-07-22 22:45:03

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aksak" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> Nie no zaraz padne, od kiedy 122 to za duzo, to jest wspanialy cukier,
> tu
> nie ma czego leczyc. Eeeeeech

To przy jakiej glikemii jest co leczyć? Jak będzie opisane kilka postów
wyżej 300?

13. Data: 2005-07-23 07:38:40

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.07.05, około 00:40, Marek Li bulgocze

> Alkohol? A możesz rozwinąć tę ciekawą informację?

A co się tak sarkastycznie dziwisz? Jeśli podręczniki Cię nie przekonują,
to może poguglaj :)

Zdrówko.
--
ika - umop apisdn

14. Data: 2005-07-23 08:31:21

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości
> Dnia 23.07.05, około 00:40, Marek Li bulgocze

> A co się tak sarkastycznie dziwisz? Jeśli podręczniki Cię nie
> przekonują,
> to może poguglaj :)

Nie widzisz intencji pytającego w wątku? Zakładający wątek zadał pytanie
jak obniżyć za wysoki poziom cukru we krwi. I podał wartość glikemii.
Insulina też w ostatecznym efekcie prowadzi do obniżenia glikemii. Czy
będziesz więc sugerowała, że powinien przyjmować insulinę? Nie pytał o
czynniki prowadzące do obniżania glikemii, tylko o to jak go obniżyć u
siebie. Widzisz różnicę?
Powołujesz się na podręczniki - podaj więc jaki podręcznik zaleca picie
mocnych alkoholi w celu obniżenia glikemii. A jeśli nie znajdziesz
takiego, który proponuje takie postępowanie jako reakcję na
hiperglikemię, to nie pisz głupot, tylko zacznij czytać z uwagą. A w
międzyczasie zastanów się jakie konsekwencje może mieć głupie doradzanie
gdy nie widzi się i nie zna nic poza suchym faktem. Czy trudno wyobrazić
sobie, że hiperglikemia może mieć charakter nie epizodyczny, tylko
przewlekły? Czy wiesz jakie będą odległe skutki przewlekłego więc picia
alkoholu? Czy sądzisz, że jeśli uszkadzając pijaniem mocnych trunków
trzustkę zmniejszysz jej czynność endokrynną, to obniżysz glikemię
(pewnie sądzisz, że jak będzie mniejsze wydzielanie glukagonu, to
tak:->? A może chodzi Ci o to, że jak trzepniesz czyjąś wątrobę, to
uszkadzasz źródło glukozy pochodzącej z glikogenolizy i
glukoneogenezy?:-> Jeśli tak to swoje rady schowaj ... i nigdy ich nie
wyciągaj stamtąd.
Marek Li

15. Data: 2005-07-23 09:07:53

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.07.05, około 10:31, Marek Li bulgocze

> Nie widzisz intencji pytającego w wątku?

Widzę, ale nie odpowiadam autorowi wątku, tylko Tobie :)

> [...] swoje rady schowaj ... i nigdy ich nie
> wyciągaj stamtąd.

Dżizi krizi, aleś się nadymał. Wyluzuj trochę.
Gość napisał "poziom cukru obniża [...]" i wymienił alkohol, co jest
prawdą, ale nie znaczy to, że on poleca ten sposób obniżenia glikemii. Ani
ja. A Ty chyba jesteś nauczycielem akademickim - oni najpierw muszą zdać
test na absolutny brak poczucia humoru.

Zdrówko!
--
ika - umop apisdn

16. Data: 2005-07-23 09:20:26

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ani
> ja. A Ty chyba jesteś nauczycielem akademickim - oni najpierw muszą

Mam poczucie humoru. Tylko nie w tak poważnych sprawach. A ze się
nadąłem to i racja, ale trafia mnie szlag przy tzw radach Goździkowej. A
co do ostatniego stwierdzenia, to nie masz już racji

Pzdr
Marek Li

17. Data: 2005-07-23 11:47:32

Temat: Re: poziom cukru [OT]
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.07.05, około 11:20, Marek Li bulgocze

> co do ostatniego stwierdzenia, to nie masz już racji

Wyjątki potwierdzają regułę.
Znam wielu wesołych asystentów. Pozostali są radośni i weseli jak
jamniczek Antoniszcza ;)
Ale to OT, więc EOT.

Dodam na wszelki wypadek, że nie było moim zamiarem obrażanie nikogo.
Jeśli się poczułeś, to przepraszam.

Zdrówko.
--
ika - umop apisdn

18. Data: 2005-07-23 16:01:16

Od: "Demostenes" <d...@t...plSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Hydraulik *Marek Li* po chwili zastanowienia, jak poprowadzić rurkę PCV
powiedział/a:
> [...]
> to nie jest normalne. Bagatelizowanie faktów nie służy tu niczemu dobremu.

Przepraszam, zapomniałem dorac "" do "normalnie"...

Przepraszam, lecz nie chodziło o normę a pojawianie sie takich poziomów, bo
nie zawsze ludzi da się wyedukowac :(, by stosowali odpowiednią
dietę/środki.

/mea/ /maxilla/ /culpa/ :)

--
avast! antywirus: Wychodzaca wiadomosc czysta.
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0529-2, 2005-07-21

19. Data: 2005-07-23 16:43:24

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 23.07.05, około 11:20, Marek Li bulgocze

> Dodam na wszelki wypadek, że nie było moim zamiarem obrażanie nikogo.
> Jeśli się poczułeś, to przepraszam.

Nie. Widziałem Twój :) za poguglaj. Mam tylko długą drogę
wyhamowywania;-)

Pzdr
Marek Li

20. Data: 2005-07-25 10:16:07

Od: "dekato" <a...@w...to@mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

ika wrote:
> Gość napisał "poziom cukru obniża [...]" i wymienił alkohol, co jest
> prawdą, ale nie znaczy to, że on poleca ten sposób obniżenia
> glikemii.

Dokładnie tak. Do głowy mi nie przyszło, że jakiś znerwicowany
krzykacz się oburzy.

Pozdrawiam,
Adam

Codzienna ranna biegunka :(