poziom prolaktyny

1. Data: 2002-05-28 18:46:37

Temat: poziom prolaktyny
Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pytam (glownie endokrynologow, o ile sa takowi na grupie).
Czy przekraczajacy norme szesciokrotnie poziom prolaktyny jest normalny w 26
tyg. ciazy? Czy w jakikolwiek sposob moze zagrozic dziecku?
Iza

2. Data: 2002-05-29 17:14:38

Temat: Re: poziom prolaktyny
Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jaka jest wg Ciebie norma dla p. PRL w 26 Hbd?

3. Data: 2002-05-29 19:08:10

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powyższa norma norma dotyczy kobiet nieciężarnych. W pierwszych tygodniach
ciąży PRL zaczyna rosnąć osiągając pod koniec ciąży stężenia rzędu
3000mIU/l.
Sam fakt, że jesteś w ciąży przemawia za prawidłowym wydzielaniem PRL. Jaj
nadmiar utrudnia a wręcz uniemożliwia zajście w ciążę.

Liczne badania nie potwierdziły niekorzystnego wpływu PRL na przebieg ciąży
i płód. Zarówno częstość poronień, porodów przedwczenych i wad u płodu jest
podobna jak w populacji ogólnej. Nie wykazano również negatywnego wpływu na
pózniejszy rozwój dziecka.

pozdr tolo

4. Data: 2002-05-30 07:45:20

Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tolo" <t...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Sam fakt, że jesteś w ciąży przemawia za prawidłowym wydzielaniem PRL. Jaj
> nadmiar utrudnia a wręcz uniemożliwia zajście w ciążę.

No wiec, mam ponad 3000MIU/l. Czemu w laboratoriach podaja norme 72-500?
Mogliby zaznaczyc, ze u kobiet ciezarnych jest inna....
Wynalazlam pozostale informacje w sieci-wyglada na to, ze nie mam sie czym
niepokoic:-)
Iza

Raatownictwo medyczne...
Glukoza - dekstroza: Czy to to samo ????
homeopatia na stawy
luk aorty
obuwie ochronne w szpitalu