Re: pożółkła koszula?....

From: "DominikaNM" <d...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: pożółkła koszula?....
Date: Fri, 27 Dec 2002 15:35:27 +0100

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
news:auhjfk$88h$1@foka.acn.pl...
> dziwczynki, czy jest jakis ratunek dla pozulklej koszuli (takiej
meskiej?).
> czy da sie ja jakos wybielic domowym sposobem, czy oddac gdzies?
Ace nie dziala? Ja uzywam do prania bialego ace blue... Moze vanisch
wybieli? Albo sok z cytryny(nie sprawdzalam ale podobno dziala...) Sprobuj
ten proszek ktorym mama wybiela bluzke dla corki - jak nie bedzie dzialal to
napisz zazalenie do firmy - moze przysla nowa koszule?;-) O uslugach
wybielajacych nie slyszalam:-( Dlaczego jest zolta? Wypralas z czyms zoltym
czy tak ze starosci pozolkla?
DominikaNM