pozorne wrazenie objedzonego, wypchany brzuch

1. Data: 2004-09-28 15:06:39

Temat: pozorne wrazenie objedzonego, wypchany brzuch
Od: "-= Stefan =-" <S...@s...airnet.opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czuje sie ciągle jakbym mial wypchany zoladek, wystaje mi brzuszek, czesto
odbija mi sie wszystko co zjem, po zjedzeniu malej krmoeczki nawet strasznie
mi wypycha brzuch. Czy cos z tym da sie zrobic? czesto po zjedzeniu
czegokolwiek, lub objedzeniu sie boli mnie brzuch. W czym tkwi problem, czy
moze to byc spowodowane tym ze prawie wogole od 2 lat nie jadam cieplych
posilkow poza weekendami? Jedzenie na szybko.
organizm moj jest mlody 24 lata a tu juz tak mi szwankuje :(,
waga 80kg wzrost 178cm, plywam troszke nie tylko praca i studia. chociaz
kazdy moj dzien jest w pospiechu, moze to tym jest spowodowane,?

Jaka moglbym zastosowac diete?
co najlepiej na sniadanie a co na kolacje zjadac?

co nie tak z moim organizmem?

Z gory dziekuje za pomoc
pozdrawiam
Tomi

2. Data: 2004-09-28 15:37:34

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "-= Stefan =-"
<S...@s...airnet.opole.pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot
przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

Masz dokladnie to co jesz.
Jak nie wiesz co i jak jesc poczytaj sobie na mojej stronie

pozdrawiam
Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

3. Data: 2004-09-28 19:48:14

Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie objawy wskazują na zaburzenia czynnościowe lub przeszkodę w górnym
odcinku przewodu pokarmowego. Zgłoś się do lekarza.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2004-09-30 20:47:50

Od: "= Stefan =" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgłoś się do lekarza.

> Pozdrawiam
> Piotr

Dziekuje, chyba tak tez bedemusial zrobic, czy do jakiegos specjalisty ?

Stefan

Badanie CA125-Pilne!!!Pomóżcie !!!!
ból gardła
[NTG] alergia