pożyczki na działalność gospodarczą

1. Data: 2001-04-29 17:46:45

Temat: pożyczki na działalność gospodarczą
Od: "Smen" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam

Chciałbym zasięgnąc informacji o zasadach udzielania pożyczek na rozpoczęcie
działalności przez osoby niepełnosprawne. Wiem że zajmuje sie tym starostwo,
jednak w moim starostwie dostaje wniosek i porade: "nie dostanie pan
pożyczki bo nie ma na to środków, jednak proszę opracowac i złozyć wniosek"
Czy ktoś z was brał taką pożyczkę? chetnie przeczytam rady jak sie
zabrac do tego.

--------
Pozdrawiam
Smen
s...@p...fm

2. Data: 2001-04-30 19:56:05

Temat: Re: pożyczki na działalność gospodarczą
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Smen napisał(a):

> [...]
> pożyczki bo nie ma na to środków, jednak proszę opracowac i złozyć wniosek"
> Czy ktoś z was brał taką pożyczkę? chetnie przeczytam rady jak sie

Danno dawno temi, w odległej galktyce :-))
Ja brałem teki kredyt w 95 - teraz jak jest tegonie wiem, ale jest rozporządzenie
Ministra Pracy i ... o przyznawaniu takich pożyczek.

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

3. Data: 2001-05-01 09:04:49

Temat: Odp: pożyczki na działalno?ć gospodarczš
Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

Smen napisał(a):

> [...]
J.K
> Danno dawno temi, w odległej galktyce :-))
> Ja brałem teki kredyt w 95 - teraz jak jest tegonie wiem, ale jest
rozporządzenie
> Ministra Pracy i ... o przyznawaniu takich pożyczek.

Jacku na papirze jest duuuzo a duuuuuzo napisane :-)
W rzeczywistosci albo masz skrzydelka i plecy :-)
albo cyt. Semen-(a)

--

Pozdr. - RS/Szymon

Strona SamiSobie - list na grupe
Pomoc za 21 groszy
Odcisk kciuka jako podpis osoby z tetraplegią
praca dla osoby z łączem stałym
pracusie cz. II