praca magisterska

1. Data: 2000-07-18 14:34:12

Temat: praca magisterska
Od: "mgr" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam KOGOŚ kto dokończy za mnie lub napisze w całości pracę magisterską z
psychologii - ciekawy temat - można dorobić

1. Data: 2000-07-18 15:21:51

Temat: Re: praca magisterska
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mgr <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:EVZc5.16242$p...@n...tpnet.pl...
> Szukam KOGOŚ kto dokończy za mnie lub napisze w całości pracę magisterską
> psychologii - ciekawy temat - można dorobić

wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rr

Valérie

1. Data: 2000-07-18 15:39:59

Temat: Odp: praca magisterska
Od: "Mirek Z..." <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szukam KOGOŚ kto dokończy za mnie lub napisze w całości pracę magisterską
> psychologii - ciekawy temat - można dorobić

A kto dostanie magistra??? Bo jak ja, to DAWAJ TEN TEMAT!!!

--
Pozdrówka
Mirek Z...

1. Data: 2000-07-18 15:47:27

Od: "Grzegorz Dziewulski" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mgr napisał(a) w wiadomości: ...
>Szukam KOGOŚ kto dokończy za mnie lub napisze w całości pracę magisterską z
>psychologii - ciekawy temat - można dorobić

Czy przez całe studia miałes tak mało ambitne podejscie? Jesli tak, to
lepiej żebys nie bawil sie pozniej w prace w obszarze pomocy :(
G.

1. Data: 2000-07-18 15:56:03

Od: "F@ker" <a...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

Idz na pole <tumoku> i se dorob! I pomyslec, ze pozniej takie glaby jak
Ty siedza w klinikach i szpitalach...

F@k

--
Who the Hell is F@ker? See Me at: http://www.algonet.se/~artek ICQ # : 5
679 674

1. Data: 2000-07-18 16:20:52

Od: "j23" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mgr <m...@p...pl

: Szukam KOGOŚ kto dokończy za mnie lub napisze w całości pracę
magisterską z
: psychologii - ciekawy temat - można dorobić

Dzizus!! To pocos ty sie pchal/pchala na te psychologie??
j23

1. Data: 2000-07-19 06:46:41

Od: Paweł Olszewski <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Jul 2000 14:34:12 GMT, "mgr" <m...@p...pl> wrote:

>Szukam KOGOŚ kto dokończy za mnie lub napisze w całości pracę magisterską z
>psychologii - ciekawy temat - można dorobić

Taaaaak... A potem zostaniesz moim psychoterapeutą...

--
pozdrawiam serdecznie
Paweł Olszewski

1. Data: 2000-07-19 08:05:44

Od: "Mirek Z..." <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik j23 <j...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Et%c5.16546$p...@n...tpnet.pl...
> Dzizus!! To pocos ty sie pchal/pchala na te psychologie??

Pchał. To jest facet, w dodatku bardzo nie miły... wysłał mi za mojego posta
kilka okropnych obelg (mój post "Odp: praca magisterska", patrz wyżej).
Wysłałem mu mały spamik w postaci coś ponad 350 listów... powinies się już
uspokoić. ;-)))

--
Pozdrówka
Mirek Z...

1. Data: 2000-07-19 09:19:57

Od: "Grzegorz Dziewulski" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek Z... napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>Wysłałem mu mały spamik w postaci coś ponad 350 listów... powinies się już

Mi też przysłał jakąś śmieciowatą odpowiedź. Widać że wśród psychologów też
zdarzają sie nieciekawe indywidua.
G.

Zalety studiowania psychologii
Masochizm