praca magisterska

1. Data: 2006-11-06 17:28:22

Temat: praca magisterska
Od: "Monika Tymińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jestem studentką socjologii SWPS i poszukuję osób, które pisały coś lub mają
pomysł :-), jak napisać (?) o wtórnej stygmatyzacji osób niepełnosprawnych.
Z góry dziękuję za pomoc.Monika

2. Data: 2006-11-06 17:34:42

Temat: Re: praca magisterska
Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-11-2006 o 18:28:22 Monika Tymińska <m...@g...pl>
napisał(a):

> [...]
> mają
> pomysł :-), jak napisać (?) o wtórnej stygmatyzacji osób

Znaczy o co chodzi?

Żeby pracę za ciebie napisać, czy jak?

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R

3. Data: 2006-11-06 19:50:31

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Monika Tymińska napisał(a):
> jestem studentką socjologii SWPS i poszukuję osób, które pisały coś lub mają
> pomysł :-), jak napisać (?) o wtórnej stygmatyzacji osób niepełnosprawnych.

Czyli wybrałaś temat, o którym nie masz zielonego pojęcia i co do
którego nie masz żadnego pomysłu? Obawiam się, że końcowy efekt
może być bardzo wtórny (o ile znajdziesz osobę, której szukasz)...

Pozdrawiam,
Gerard

4. Data: 2006-11-06 20:07:01

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-11-2006 o 20:50:31 Piotr "Gerard" Machej <g...@g...com>
napisał(a):

> Czyli wybrałaś temat, o którym nie masz zielonego pojęcia i co do
> którego nie masz żadnego pomysłu? Obawiam się, że końcowy efekt
> może być bardzo wtórny (o ile znajdziesz osobę, której szukasz)...

Wiozą absolwentkę SWPS po wypadku karetką do szpitala. Krew sika, lekarz
się uwija, a absolwentka ostatnimi skrawkami jaźni myśli:

" Jeśli on jest tak dobrym lekarzem jak ja magistrem, to wpadłam jak
śliwka w gnój.... "

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R

5. Data: 2006-11-07 08:21:39

Od: "Monika Tymińska" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

no strasznie śmieszne....
nie o to chodzi, że nie wiem co napisać, tylko, że jest to temat bardzo
trudny i delikatny....

6. Data: 2006-11-07 13:03:50

Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Tymińska" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:eipfmj$kro$1@inews.gazeta.pl...
> no strasznie śmieszne....
> nie o to chodzi, że nie wiem co napisać, tylko, że jest to temat bardzo
> trudny i delikatny....

Przepraszam ,że ad rem. Ja już kiedys pisałem cosik o złośliwości niektórych
uczetników tej grupy. Ludzie czy już nie ma w Was odbrobiny życzliwości ?
Już sie tak polityką skaziliście ,że odebrało zwykłe ludzkie odruchy ?
Prawie zawsze tak jest gdy ktos prosi o pomoc. nie można inaczej
odpowiedzieć ? Okropnie sie wstydzę . Temat trudny i jeśli komuś coś świta w
główce - to trzeba dziewczyne naprowadzić , a przynajmnie starać sie pomóc ,
a nie " w czape " , a jęsli sie nie zna zagdnienia - to sie nie odzywać ,
bo nigdzie nie jest napisane ,że sie "musi " - Nie pozdrawiam Jerzy

7. Data: 2006-11-07 13:24:34

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy"

> [...]
> pomóc , a nie " w czape " , a jęsli sie nie zna zagdnienia - to sie nie
> odzywać , bo nigdzie nie jest napisane ,że sie "musi " - Nie pozdrawiam

Chetnie pomoglbym ale to nie moj kierunek studiow.

Leszek

8. Data: 2006-11-07 13:25:02

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):
> Użytkownik "Monika Tymińska" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
> wiadomości news:eipfmj$kro$1@inews.gazeta.pl...

Wypadałoby więc wypowiadać się konkretnie. Bo pytanie wyglądało na
jedno z cyklu "kto mi da gotowca do mojej magisterki?" :)

> Przepraszam ,że ad rem.

Aj, aj... Jeśli "ad rem", czyli "do rzeczy", to czemu pozwalasz sobie
na odchodzenie od głównego tematu? Chyba, że miałeś na myśli "ab re" :)

> Ja już kiedys pisałem cosik o złośliwości niektórych
> uczetników tej grupy. Ludzie czy już nie ma w Was odbrobiny życzliwości ?
> Już sie tak polityką skaziliście ,że odebrało zwykłe ludzkie odruchy ?

Nie wiem, jak Adam, ale ja się polityką w ogóle nie interesuję.

> Prawie zawsze tak jest gdy ktos prosi o pomoc. nie można inaczej
> odpowiedzieć ? Okropnie sie wstydzę .

Za nas? Nie ma potrzeby. Za siebie? Z jakiego powodu?

> Temat trudny i jeśli komuś coś świta w
> główce - to trzeba dziewczyne naprowadzić , a przynajmnie starać sie pomóc ,
> a nie " w czape " ,

Od studenta piszącego pracę magisterską wymaga się już precyzyjnego
formułowania myśli. Jeśli prośba jest sformułowana wieloznacznie,
to niestety takich odpowiedzi należy się spodziewać.
Pragnę też zwrócić uwagę, że pracy magisterskiej nie piszę się
samemu. Po pomoc należy się zwrócić przede wszystkim do promotora,
który nakieruje na odpowiednie źródła, doradzi w razie wątpliwości
i podpowie, jaki kierunek można obrać.
Poza tym, jeśli wybiera się jakiś temat na pracę magisterską, to po
to, aby przedstawić wynik _swojej_ pracy. A nie po to, żeby sugerować
się pracami innych i pisać tak, jak reszta. Jeśli studentka boi się,
że kogoś urazi swoją pracą, to niech zmieni temat. Pójście na łatwiznę
przez zrzynanie z wcześniejszych prac nic dobrego nie przyniesie ani
studentce, ani czytelnikom jej pracy.

> a jęsli sie nie zna zagdnienia - to sie nie odzywać ,
> bo nigdzie nie jest napisane ,że sie "musi "

Zagadnienie pisania pracy magisterskiej znamy akurat obaj - i Adam,
i ja ;)

> Nie pozdrawiam Jerzy

I tu się różnimy... Bo ja, mimo różnic poglądów:

Pozdrawiam,
Gerard

9. Data: 2006-11-07 14:42:28

Od: "Perła" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com> napisał w
wiadomości news:eiq1e5$k5n$1@news.dialog.net.pl...

[...]

> Od studenta piszącego pracę magisterską wymaga się już precyzyjnego
> formułowania myśli.

Ubaw :)

Gadasz, jakbyś nie był studentem. :)

--
Pozdrawiam.
Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

10. Data: 2006-11-07 14:44:02

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07-11-2006 o 14:25:02 Piotr "Gerard" Machej <g...@g...com>
napisał(a):

> Zagadnienie pisania pracy magisterskiej znamy akurat obaj - i Adam,
> i ja ;)

Musze się przyznać, że ja swoją odwaliłem, miałem najkrótszą pracę na roku
i dostałem tylko czwórke, a raczej nikt czwórki nie dostawał. WIęc moja
praca specjalnie dobra nie była...

Ale ją SAM napisałem! Tymi ręcami.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R

No popatrz pan!
[ot] pomoz
auto dla osoby niepełnosprawnej
uprawnienia niepelnosprawnych w pracy
Nie masz po co zyc? Przeczytaj taca 09h poczujesz sie lepiej :P