praca magisterska

11. Data: 2006-11-07 14:45:50

Temat: Re: praca magisterska
Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07-11-2006 o 15:42:28 Perła <a...@...stopce> napisał(a):

> Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com> napisał w
> wiadomości news:eiq1e5$k5n$1@news.dialog.net.pl...
>
> [...]
>
> Ubaw :)
>
> Gadasz, jakbyś nie był studentem. :)

WYmaga się, ale nie egzekwuje...

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R

12. Data: 2006-11-07 15:56:58

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz napisał(a):
> Musze się przyznać, że ja swoją odwaliłem, miałem najkrótszą pracę na roku
> i dostałem tylko czwórke, a raczej nikt czwórki nie dostawał. WIęc moja
> praca specjalnie dobra nie była...
>
> Ale ją SAM napisałem! Tymi ręcami.

I to się liczy ;) Ja swoją napisałem na wybrany przeze mnie temat.
Promotorce i egzaminatorom się podobało, że chciało mi się połączyć
informacje z dwóch bardzo różnych dziedzin (informatyka i jeździectwo).
Obroniłem się dzień po ostatecznym terminie, jako ostatni z całego roku,
ale za to bez większych problemów :) I jestem zadowolony :)
A, przy czym u mnie to dopiero inżynierska. Ale na moim kierunku
różnica była tylko w nazwie, bo podejście i materiał prawie ten sam :P

Pozdrawiam,
Gerard

13. Data: 2006-11-07 16:00:13

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Byłem i jeszcze będę ;)

> WYmaga się, ale nie egzekwuje...

Niestety... Ale to też zależy, gdzie i kto.
Inna sprawa, że u nas na roku grupka studentów
sama sobie narzuciła dyscyplinę i wymagaliśmy
od siebie więcej niż wykładowcy i egzaminatorzy
od nas ;P Strasznie brakuje mi tej atmosfery
zdrowego współzawodnictwa i wzajemnego wspierania się :)

Pozdrawiam,
Gerard

14. Data: 2006-11-07 20:26:56

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com> napisał w
wiadomości news:eiqaav$qnj$1@news.dialog.net.pl...
> Promotorce i egzaminatorom się podobało, że chciało mi się połączyć
> informacje z dwóch bardzo różnych dziedzin (informatyka i jeździectwo).
----------------
Niech no zgadnę. Cwał po Internecie czy siodłanie peceta?
----------------
> Obroniłem się ...............
----------------
Czyżby Waści kto napadł?

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

P.S. Z góry przepraszam tych, co nie lubią sarkastycznego naigrawania się...

15. Data: 2006-11-07 20:35:45

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Andrzej Gintowt napisał(a):
> Niech no zgadnę. Cwał po Internecie czy siodłanie peceta?

Mniej więcej ;) Oprogramowanie do zarządzania stajnią i klubem
jeździeckim. Z możliwością późniejszej rozbudowy o moduły
przydatne w prowadzeniu stadniny.

> Czyżby Waści kto napadł?

Owszem. Egzaminatorzy zasypali mnie gradem pytań. Jednak stawiłem
im dzielnie czoła i udało mi się wyjść z walki obronną ręką ;P

> P.S. Z góry przepraszam tych, co nie lubią sarkastycznego
> naigrawania się...

Nie pisz pod sygnaturką, bo wiele czytników to wycina ;)

Pozdrawiam,
Gerard

16. Data: 2006-11-11 10:51:45

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-07 15:44, użytkowniczka/użytkownik Adam Pietrasiewicz
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):

> Musze się przyznać, że ja swoją odwaliłem, miałem najkrótszą pracę na
> roku i dostałem tylko czwórke, a raczej nikt czwórki nie dostawał. WIęc
> moja praca specjalnie dobra nie była...
>
> Ale ją SAM napisałem! Tymi ręcami.

Ja swoją obroniłem 22 grudnia na gwiazdkę - w ostatnim terminie :-D
Pisać sam pisałem, no cóż czasy były takie, że net raczkował, a temat
był tak indywidualny, że nie szło spisać, jeszcze praca była oparta na
książce promotora i katalogu intela, ba program był w Turbo Paskal-u, a
pisałem w grafice i ba, nawet okna zrobiłem, teraz nawet programu nie
odpalę, bo wyskakuje dzielenie przez zero (dawne kompilatory liczyły
czas iluś tam taktów na procesorze i wg tego wyznaczały pewne odcinki
czasowe).

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

No popatrz pan!
[ot] pomoz
auto dla osoby niepełnosprawnej
uprawnienia niepelnosprawnych w pracy
Nie masz po co zyc? Przeczytaj taca 09h poczujesz sie lepiej :P