praca- zaklad pracy chronionej?

1. Data: 2006-08-06 18:43:22

Temat: praca- zaklad pracy chronionej?
Od: "dakota" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie. Czy każdy pracodawca zatrudniający osobę z pierwszą grupą
inwalidzką dostaje dofinansowanie z PFRON czy musi to być zakład pracy
chronionej?

Pozdrawiam Krzych

2. Data: 2006-08-07 07:13:04

Temat: Re: praca- zaklad pracy chronionej?
Od: "Sebastian" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dakota" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
grupą
> inwalidzką dostaje dofinansowanie z PFRON czy musi to być zakład pracy

Kazdy
pod warunkiem ze zarejstruje taka osobe w pefronie w jakims tam ich wewn
systemie ale szczegolow nie znam
generalnie ja pracuje w prywatnej firmie i moj pracodawca dostaje
dofinansowanie
jest to firma 3 osobowa wiec wielkosc firmy nie ma znaczenia
pozdrawiam Seba

3. Data: 2006-08-07 14:09:04

Od: "Koola" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dofinansowanie
> jest to firma 3 osobowa wiec wielkosc firmy nie ma znaczenia

A orientujesz sie moze jak to jest gdy taka ON z I grupa pracuje w dwu
firmach jednoczesnie i w obu na caly etat.
Czy obie firmy moga dostawac dofinansowanie?

pozdr.

4. Data: 2006-08-07 16:54:46

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koola" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> A orientujesz sie moze jak to jest gdy taka ON z I grupa pracuje w dwu
> firmach jednoczesnie i w obu na caly etat.
> Czy obie firmy moga dostawac dofinansowanie?

Chyba nie, ale konkretow nie znam
pozdrawiam Seba

5. Data: 2006-08-08 07:17:32

Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodnie z ustawą dofinansowanie należy się na 1 etat czyli pracujesz w 2
firmach w każdej na całym etacie to dofinansowanie otrzyma ta firma w której
wcześniej rozpoczęto pracę, jeżeli pracujesz w pierwszej firmie na 3/4 etatu
a w drugiej na 1/2 etatu to 3/4 dofinansowanie otrzyma firma pierwsza (pod
warunkiem że w niej wcześniej rozpoczęto pracę) i 1/4 dofinansowania firma
druga.

Składki ZUS jeszcze są refundowane w całości w każdej z firm (prawdopodobnie
do końca tego roku)

Darek

6. Data: 2006-08-08 15:31:31

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A orientujesz sie moze jak to jest gdy taka ON z I grupa pracuje w dwu
> firmach jednoczesnie i w obu na caly etat.
> Czy obie firmy moga dostawac dofinansowanie?

Tak z ciekawosci jak mozna pracowac na 2 etatach (kwestia czasu ?)

7. Data: 2006-08-08 16:10:58

Od: "Krzysiek Piotrzkowski" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

znalazłem przed chwilą

http://miniurl.pl/praca_on

8. Data: 2006-08-08 16:16:34

Od: "Koola" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak z ciekawosci jak mozna pracowac na 2 etatach (kwestia czasu ?)

To zalezy jak ktos rozumie etat ;) Jezeli mialbys w dwu firmach siedziec i
pierdziec w stolek przez 7 lub 8 godzin to faktycznie moze byc ciezko -
jednak sa pracodawcy ktorzy w ramach etatu stawiaja konkretne zadania do
wykonania i jezeli jestes dobry to jest luzik ;)

Napisalem 2 etaty zeby przedstawic ekstremalny przypadek a nie np. ogolnie
dwie firmy lub dwie firmy po 1/2 etatu.

pozdr.

9. Data: 2006-08-08 21:33:32

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora