Re: pralka Electrolux EWT 1015

Data: 2005-07-01 15:27:42
Temat: Re: pralka Electrolux EWT 1015
Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

rd wrote:
> polegającym na tym, że pralka nie korzysta z płynu zmiękczającego wlanego do
> komory nr 3, a proszku wsypanego do komory srodkowej pobiera (a raczej
> wypłukuje wodą) tylo o ile...

Miałem prodobną rzecz (ale w EWF 830); okazało się, że sprezentowany
proszek Ariel cośtam_super_cośtam o wiele lepiej się wypłukuje z komory
(w takich samych ilościach!) niż tani proszek Leader Price. Wcześniej
tani prosze było trzeba ręcznie wypłukiwać wodą, przy Arielu w zasadzie
sam nie zostaje nic w komorze.
BTW: nie wiem, czy to był Ariel czy cokolwiek innego, ale jeden z tych
drogich.

--