Re: prawa autorskie do klasówek

Data: 2011-11-28 10:56:04
Temat: Re: prawa autorskie do klasówek
Od: pamana <b...@a...pl>

> No to chyba może dziecko sobie zapisać w jakim zadaniu zrobił błąd i je
> w domu poćwiczyć.

Szczególnie kiedy pani nie daje do reki tylko czyta oceny :)
lub nie pozwala spisywać bo to jej zadania i prawo autorskie.
Dziecko chciało kiedyś zrobić fotę telefonem ,dostało burę i tyle.

> No jeśli pani ma jakiś sposób to pewnie nim mają dzieci zadania w
> zeszytach zapisane. Wystarczy zerknąć :-)

Szczególnie kiedy w zeszycie same ćwiczenia, w podręczniku też kicha a
ćwiczeń wcale dzieci nie robią bo pani rozdaje wiecznie kserówki, które
trzeba wklejać do zeszytu po czym zeszyt po miesiącu wygląda jak
encyklopedia.

Jeżżżuu może faktycznie powinnam dziecku szkołę zmienić...
na szczęście jeszcze tylko 1,5 roku ;)
p.