prawie 6% podwyzki dla rencistow i emerytur w marcu 2008

1. Data: 2007-12-20 18:27:51

Temat: prawie 6% podwyzki dla rencistow i emerytur w marcu 2008
Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr> szukaj wiadomości tego autora

Emerytury i renty wzrosną w marcu 2008 r. o prawie 6 proc.
http://www.gazetaprawna.pl/?action=showNews&dok=2114
.89.0.39.17.1.0.1.htm

2. Data: 2007-12-20 19:35:35

Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
To "bogato" sie zapowiada , juz bede mogl wypic o 5 liter wody z kranu
wiecej niz teraz. szkoda ze gorzola droga bo o kaca nie musialbym sie juz
martwic , na wode wystarczy.
Pzdr
Andrzej

3. Data: 2007-12-20 21:05:48

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Dec 2007 20:35:35 +0100, "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij
to)@o2.pl> napisał(a):

>To "bogato" sie zapowiada , juz bede mogl wypic o 5 liter wody z kranu
>wiecej niz teraz. szkoda ze gorzola droga bo o kaca nie musialbym sie juz
>martwic , na wode wystarczy.
Opłaty za wode pewnie wzrosną, ponieważ wzrosną ceny nośników energii.
Więc trochę Cię zasmucę, będzie to jakieś 3,84 L :)))
Jarek

4. Data: 2007-12-21 05:31:46

Od: "lemeridien" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaja sobie robią.. to jak ja mam 600zl to dostane cale 32zl no
wreszcie!!!!!!!!!! teraz bede mogl szalec, bajka!!!

5. Data: 2007-12-21 06:21:44

Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr> szukaj wiadomości tego autora

Ccieszcie sie wogole ze jest waloryzacja i to wieksza niz wczesniej bo
dolozyli oprocz inflacji 20% wskaznik wzrostu plac.I to PIS uchwalil.I ma
byc co roku w marcu podwyzka.A wiadomo PO wygrala wybory i pewnie kiedys to
zlikwiduja ,oby nie.
pozdr

6. Data: 2007-12-21 06:51:29

Od: a...@g...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

nie nie ... za PO beda wieksze podwyzki rent i emerytur ze wzgledu na spora
inflacje, ktora jakims cudem wzrasta - a inflacja to najlepszy sposob
okradzenia spoleczenstwa tak zeby o tym nie wiedzialo :-) i jeszcze sie
cieszylo z podwyzek rent i emerytur... hahaha

pozdr.
Arek

7. Data: 2007-12-21 07:07:00

Od: Adam <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-12-2007 o 07:51:29 Studio1 <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> okradzenia spoleczenstwa tak zeby o tym nie wiedzialo :-) i jeszcze sie
> cieszylo z podwyzek rent i emerytur... hahaha

Umiarkowana inflacja jest oznaką dobrej kondycji gospodarki. Oznacza, że
prowadzone są inwestycje, czyli prace, które nie przynoszą chwilowo
bogactwa, za które należy wypłacać wynagrodzenia.

Adam Pietrasiewicz
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jeśli myjąc naczynia rozmawiasz ze swoim płynem do zmywania to jest on z
pewnością mniej skoncentrowany.

8. Data: 2007-12-21 09:20:14

Od: "Piotr M;-)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie pl.soc.inwalidzi Adam napisał(a), W dniu 2007-12-21 08:07:

> Umiarkowana inflacja jest oznaką dobrej kondycji gospodarki. Oznacza, że
> prowadzone są inwestycje, czyli prace, które nie przynoszą chwilowo
> bogactwa, za które należy wypłacać wynagrodzenia.

Zgadzam się ę narazie mamy "zdrowy" poziom inflacji

Tylko ja się postowi Arka nie dziwie w świadomości inflacja nam się
kojarzy z początkiem lat 90 słowem w głowach mamy ś mamy równanie
"inflacja=hiperinflacja to oczywiście nie prawda ale strach pozostał

Pozdrawiam
Piotr

9. Data: 2007-12-21 09:23:34

Od: a...@g...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

moze ostatnio zakupow nie robiliscie ale miesko i nabial pieknie poszly w
gore, o nowego roku energia, itp obym sie nie mylil.

10. Data: 2007-12-21 09:57:18

Od: Adam <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-12-2007 o 10:23:34 Studio1 <a...@g...pl> napisał(a):

> moze ostatnio zakupow nie robiliscie ale miesko i nabial pieknie poszly w
> gore, o nowego roku energia, itp obym sie nie mylil.

Oczywiście, że tak, to jest właśnie inflacja. Wzrost cen. Jest on
zrozumiały, gdyż mamy wzrost zarobków. Dopóki wszystko jest na poziomie
kilku procent to jest to normalne, zdrowe i dobre. No i nie ma rady -
zawsze renciści będą w tym momencie dostawać po tyłku. Właśnie daltego ci,
którzy mogą pracować powinni teraz raczej pracować niż brać rentę, nawet
gdyby to były te same pieniądze.

Adam Pietrasiewicz
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jeśli myjąc naczynia rozmawiasz ze swoim płynem do zmywania to jest on z
pewnością mniej skoncentrowany.

Obozy nurkowe 2007 - dla niepełnosprawnych ruchowo i niesłyszący
Dyskryminacja kobiet niepełnosprawnych
[pr] Kiedy niewidomi wyprzedzą widzących?
Oferta pracy
Urządzenie do teleopieki