prawo farmaceutyczne, portale medyczne, dostep do informacji o lekach...

11. Data: 2005-03-02 11:33:11

Temat: Re: prawo farmaceutyczne, portale medyczne, dostep do informacji o lekach...
Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

odpowiadam, wg mojej najlepszej wiedzy... też mi się niektóre
postanownienia nie podobają... ale co zrobić, co, ah co?

12. Data: 2005-03-02 20:20:13

Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co za bezsens, absolutnie niemarketingowe myslenie, przeciez im wiecej
> osob kupi tym wiekszy zysk, nie trzeba skonczyc ekonomii zeby to wiedziec.
> A jak target=lekarze to niech wysylaja reklamy do ZOZow, szpitali itp, a
> nie zeby zakazywac kupowania innym.

Nikt nikomu nie zakazuje kupowania (a bynajmniej nie rozumiem do czego to
odnosisz). A jesli chodzi o marketnigowe myslenie to mysle ze nie powinienes
wymuszac na innych tego co wg Ciebie jest dla nich lepsze. MP ma pelne prawo
do marketingu takiego jaki im pasuje.

Ja tez nie wiem, ale nie zdziwilbym sie gdyby istnialo.

> Tak samo kazdy wie, ze od leczenia jest lekarz i nikt sam nie bedzie
> kombinowac nie wiadomo z jakimi lekami (...)

To Ci sie powiedzialo :) To jest wlasnie jeden z wiekszych problemow ze
kazdy sam sobie lekarzem. Polknac antybiotyk - jaki problem, "ostatnio przy
jakiejs okazji mi pomogl to i teraz pomoze, a zostalo mi jeszcze 3 tabletki
to sobie wezme". Kto z nas tego nie slyszal?

> (...) Nawet jesli ktos dorwalby sie do jakichs antybiotykow i sam probowal
> sie leczyc to raczej sie tym nie zabije, przynajmniej nie od razu,
> natomiast probe podlaczenia sobie pradu samemu mozna latwo i szybko
> przyplacic zyciem.

Wybacz, ale jakis nie bardzo dopasowany ten Twoj przyklad...

Pozdrawiam

Robert Milewski

czy mozna sie zarazic kolejny raz...
Prosze o pomoc ...dziwna sprawa ..
co na obnizenie cisnienia?
Przypadek przeziembienia do dyskusji - boje się o zatoki
Przypadek przeziembienia do dyskusji - boje się o zatoki