"prawo własności"

41. Data: 2016-02-08 22:01:47

Temat: Re: "prawo własności"
Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-08 o 21:56, Chiron pisze:
> [...]
> dotycza jego wieku, płci, wyglądu, etc- są po prostu chamskie.
> Szczególnie, jeśli to JEDYNE "argumenty", których używa rozmówca. Co
> może zrobić druga strona? Zejść do tego samego poziomu- ale wtedy
> oczywiście zostanie się pokonanym Twoją rutyną. Poza tym- to znacznie
> poniżej mnie. Mogę Ci dosrać na podobnym poziomie- tak, żeby Ci wlazło
> głęboko w pięty- no ale nie sprawia mi przyjemności to, że będzie Ci
> przykro. Summa summarum- sama sobie wystawiasz opinię- a mnie nie
> zostawiasz zbyt dużego wyboru- więc Cię zaczynam ignorować.

ja się posłużyłam przysłowiem a ty mnie zwyzywałeś. Ok - może być, skoro
musisz :-)

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

42. Data: 2016-02-09 11:45:20

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja się posłużyłam przysłowiem a ty mnie zwyzywałeś. Ok - może być, skoro
> musisz :-)

Gdybym np teraz napisał, że nie bedziemy sie kłócić, bo (i teraz posłużę się
pewnym powiedzeniem, jak Ty)- "k...wa k...wie łba nie urwie"- to uznasz, że
nie ma się o co robić problemu, bo po prostu tylko użyłem przysłowia?

--

Chiron

43. Data: 2016-02-09 16:35:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-08 22:01, obywatel Naja uprzejmie donosi:

To tylko nów.
Uf.

ad lunam

44. Data: 2016-02-09 17:05:20

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-09 o 11:45, Chiron pisze:

> [...]
> się pewnym powiedzeniem, jak Ty)- "k...wa k...wie łba nie urwie"- to
> uznasz, że nie ma się o co robić problemu, bo po prostu tylko użyłem

:-) jeśli ty dla dobra będziesz tą pierwszą K to ja będę tą drugą k :-)

45. Data: 2016-02-09 18:09:25

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-) jeśli ty dla dobra będziesz tą pierwszą K to ja będę tą drugą k :-)
No to mamy konsensus
:-)

> << Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
Po bitwie na polu chwaly lezalo sporo zabitych, ale najwiecej bylo
obrazonych

--

Chiron

46. Data: 2016-02-09 19:54:48

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-09 o 18:09, Chiron pisze:

> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> No to mamy konsensus
> :-)

aczkolwiek do twego TWA nie przystępuję. autsajderką jestem forever ;-)

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

cp ci przypomina?
Re: cp ci przypomina?
transplantacja