Re: precz z preczem czyli unsubscribe

1. Data: 2001-11-12 23:39:04

Temat: Re: precz z preczem czyli unsubscribe
Od: "pucio" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "To nie sztuka zabić kruka,
> ale sztuka całkiem świeża,
> gołą d[...] zabić jeża."
> "myśli Odkrywcze" - A Forestkowski z centruMenisa
> Date: Wed, 18 Apr 2001 13:26:34 +0200

Zajrzałem do archiwum !
To oburzające, że takie teksty wypisuje pracownik sztandarowego Centrum
powołanego w związku z reformowaniem Oświaty w Polsce.
Jak to ma być ten wiodący KNOT kaganka reform - to ja wymiękam !
pucio

1. Data: 2001-11-12 23:44:24

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pucio" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> powołanego w związku z reformowaniem Oświaty w Polsce.
> Jak to ma być ten wiodący KNOT kaganka reform - to ja wymiękam !

Ale czy to aby na pewno jego twOrczość;)) ?
Cosik mi to znajomo brzmi... od wieków;).
E.

1. Data: 2001-11-12 23:47:00

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pucio":
A tak w ogóle, to o co biega panowie;)?
Jakieś przebicia z innej rzeczywistości ?
Eva

1. Data: 2001-11-12 23:52:32

Od: "pucio" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy to aby na pewno jego twOrczość;)) ?
> Cosik mi to znajomo brzmi... od wieków;).

Hmmm - pewnie nie jest to surowiczna myśl i kość z kości A.
Forestkowskiego - ale szlachectwo POWINNO zobowiązywać.
Jeśli tacy "koryfeusze" firmujom tem reformem, to miej nas Najświętsza
Panienko w swej Opiece !
pucio

1. Data: 2001-11-13 06:26:52

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Jak to ma sie do grupy pl.sci.psychologia?
Skoro to jest podejscie psychologiczne - to jest bardzo bledne.
Ty tez bedziesz(jestes) ojcem. Czasami wypijesz drinka. Czy ktos sie Ciebie
czepia, ze jak "taki pijak wychowuje swoje dzieci" to "miej nas w opiece
......"?
Jestes nadgorliwy w swoich osadach, a nadgorliwosc jest gorsza od faszyzmu.
Wilma

1. Data: 2001-11-13 08:18:28

Temat: ad korespondencja Pucia z Wieczorem, czyli Wieczora ze sobą samym
Od: "Jan Kowalski" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pucio" <p...@p...com.pl> wrote in message

> [...]
> powołanego w związku z reformowaniem Oświaty w Polsce.
> Jak to ma być ten wiodący KNOT kaganka reform - to ja wymiękam !

A które teksty tak zgorszyły PUCIA, bo chyba nie ten, wyrwany z kontekstu
awanturki wywołanej kiedyś przez Wieczóra, wierszyk dostępny na scianach
większości WC-tów szkolnych

1. Data: 2001-11-13 08:20:28

Od: "Jan Kowalski" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"{Wilma}" <w...@s...pl> wrote in message

(ciach)
> Jestes nadgorliwy w swoich osadach, a nadgorliwosc jest gorsza od
faszyzmu.
> Wilma

To nie nadgorliwość. To frustracja i pospolite chamstwo

1. Data: 2001-11-13 08:21:30

Od: "Jan Kowalski" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eva" <e...@w...pl> wrote in message news:9spn9f$skp$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "pucio":
> A tak w ogóle, to o co biega panowie;)?
> Jakieś przebicia z innej rzeczywistości ?
> Eva

To, jak napisano wyżej: frustracja, pospolite chamstwo + alkoholizm

1. Data: 2001-11-13 08:31:04

Temat: wymiekaj na odwyk
Od: "pliszka" <p...@...ku> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to ma być ten wiodący KNOT kaganka reform - to ja wymiękam !
> pucio

Centrum istnieje przeszło 30 lat, przeżyło już sporo reform i pomogło wielu
alkoholikom

1. Data: 2001-11-13 08:31:42

Temat: Re: wymiekaj na odwyk
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pliszka" <p...@...ku> napisał w wiadomości

> Centrum istnieje przeszło 30 lat, przeżyło już sporo reform i pomogło wielu
> alkoholikom

aa.. a goście z wątku Wieczornego to pensjonariusze;)) ?
Szkoda że się od razu nie przedstawili...
na tej grupie jest to w zwyczaju;)
E.

Jak to mówią na IRCu: re :)))
Re: komunikacja niewerbalna - literatura
Jak poznać kłamstwo
masturbacja
??? hmm??? a