preparaty regulujące rozmiar źrenicy

1. Data: 2004-07-23 19:24:58

Temat: preparaty regulujące rozmiar źrenicy
Od: Kranu <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy sa jakies latwo dostepne i bezpieczne srodki zwezajace\rozszerzajace
zrenice?
Najlepiej zeby to bylo cos naturalnego a jesli lek to dostepny bez
recepty. No i narkotyki odpadaja...

Kranu

2. Data: 2004-07-23 22:09:33

Temat: Re: preparaty regulujące rozmiar źrenicy
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy sa jakies latwo dostepne i bezpieczne srodki zwezajace\rozszerzajace
> zrenice?
> Najlepiej zeby to bylo cos naturalnego a jesli lek to dostepny bez
> recepty. No i narkotyki odpadaja...

Atropa belladonna - dostepna bez recepty na lace.
Piotr

3. Data: 2004-07-23 22:54:57

Od: Kranu <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał:

> Atropa belladonna - dostepna bez recepty na lace.

Hmmm, szukalem troche o tym w necie i wszedzie to znajdowalem na listach
roslin chronionych i trucizn o dzialaniu narkotycznym...

Kranu

4. Data: 2004-07-23 23:02:50

Od: "agnuk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, szukalem troche o tym w necie i wszedzie to znajdowalem na listach
> roslin chronionych i trucizn o dzialaniu narkotycznym...

no przecież chciałeś coś naturalnego...

--
Aga

5. Data: 2004-07-24 08:59:10

Od: Tomek Jarzynka <t...@z...tlen.net> szukaj wiadomości tego autora

Kranu wrote:

> Witam
> Czy sa jakies latwo dostepne i bezpieczne srodki zwezajace\rozszerzajace
> zrenice?

Rozszerza (a raczej paralizuje) zrenice tropicamid. Zweza pilokarpina.
Oba na recepte.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

"My software never has bugs. It just develops random features."

6. Data: 2004-07-24 10:41:07

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozszerza (a raczej paralizuje) zrenice tropicamid. Zweza pilokarpina.
> Oba na recepte.
> tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

pytanie bylo o latwo dostepne i bezpieczne srodki:-))))) - na recepte to juz
nie sa latwo dostepne, a tym bardziej bezpieczne!!!
zastanawiam sie przy okazji, po co taka informacja autorowi?:-)))
casus

7. Data: 2004-07-24 13:22:50

Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie sa latwo dostepne, a tym bardziej bezpieczne!!!
> zastanawiam sie przy okazji, po co taka informacja autorowi?:-)))

Może czymś sobie zwęża źrenice - i chciałby je rozszerzyć, żeby nikt nie
poznał...
kto wie...
Łukasz Pawliński

8. Data: 2004-07-24 17:57:36

Od: Kranu <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Pawliński napisał:

> Może czymś sobie zwęża źrenice - i chciałby je rozszerzyć, żeby nikt nie
> poznał...
> kto wie...

Ale wyscie od razu podejrzliwi... Nic nie biore...
Po prostu bylem ciekawy czy to mozna latwo zrobic :) Bylem na badaniu
okulistycznym i mi sie podobaly oczy po zakropieniu chociaz nieostro
widzialem :)

--
Kranu

9. Data: 2004-07-24 19:47:48

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <cdu7sh$2ej$1@atlantis.news.tpi.pl> Kranu tako rzecze:

> Po prostu bylem ciekawy czy to mozna latwo zrobic :) Bylem na badaniu
> okulistycznym i mi sie podobaly oczy po zakropieniu chociaz nieostro
> widzialem :)

Były robione badania marketingowe. Ta sama modelka na zdjęciach była
oceniania jako atrakcyjniejsza, gdy miała rozszerzone źrenice. Tylko nie
wiem, czy im to robią Tropicamidem czy w Photoshopem :-)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

10. Data: 2004-07-24 20:52:02

Od: Tomek Jarzynka <t...@z...tlen.net> szukaj wiadomości tego autora

casus wrote:

> pytanie bylo o latwo dostepne i bezpieczne srodki:-))))) - na recepte to
> juz nie sa latwo dostepne, a tym bardziej bezpieczne!!!

Z tym bez recepty=bezpieczne, na recepte=mniej bezpieczne to chyba
jednak nie da sie uogolnic na wszystkie preparaty...

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

"Zawsze się znajdzie odpowiednia filozofia do braku odwagi.
-- Albert Camus"

posiew moczu - gdzie w sobote?
Re: pogarszajaca sie krotkowzrocznosc a prowadzenie samochodu
tetno puls cisnienie
Ospa w ktorym okresie kontaktu mozna sie zarazic
gula na policzku, pomocy.