preparaty regulujące rozmiar źrenicy

11. Data: 2004-07-24 22:31:34

Temat: Re: preparaty regulujące rozmiar źrenicy
Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Były robione badania marketingowe. Ta sama modelka na zdjęciach była
> oceniania jako atrakcyjniejsza, gdy miała rozszerzone źrenice. Tylko nie
> wiem, czy im to robią Tropicamidem czy w Photoshopem :-)

Rzymianki robily to Belladonna... stad nazwa :)

Pozdrowienia,
tmark

12. Data: 2004-07-25 02:00:38

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tym bez recepty=bezpieczne, na recepte=mniej bezpieczne to chyba
> jednak nie da sie uogolnic na wszystkie preparaty...
>
> --
> tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

jesli sa na recepte, to oznacza, ze musza byc wyrazne wskazania do ich
uzywania i jedynie zlecone przez lekarza po badaniu. Wiaze sie to rowniez z
bezpieczenstwem. Z tymi srodkami nalezy sie obchodzic nad wyraz ostroznie,
bo mozna wywolac szereg niebezpiecznych sytuacji dla zdrowia, jezeli beda
blednie zalecone. I polemizuje ze stwierdzeniem dotyczacym wszystkich
preparatow - jezeli nie byloby wiekszego ryzyka, bylyby bez recepty
jednak.:-)))
casus

13. Data: 2004-07-25 12:32:12

Od: Tomek Jarzynka <t...@z...tlen.net> szukaj wiadomości tego autora

casus wrote:

> [...]
> jezeli beda blednie zalecone. I polemizuje ze stwierdzeniem dotyczacym
> wszystkich preparatow - jezeli nie byloby wiekszego ryzyka, bylyby bez

A jak do tego ma sie fakt, ze niektore preparaty sa OTC, a inne na
recepte a roznia sie wylacznie iloscia substancji czynnej, a i to
nie zawsze?

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

"Windows 3.1 - The best $89 solitaire game you can buy."

14. Data: 2004-07-25 13:49:22

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak do tego ma sie fakt, ze niektore preparaty sa OTC, a inne na
> recepte a roznia sie wylacznie iloscia substancji czynnej, a i to
> nie zawsze?
> tomasz k. jarzynka

sam fakt roznicy ilosci substancji czynnej jest znaczacy. Wlasnie dlatego,
ze wieksza ilosc substancji czynnej moze bez kontroli lekarskiej spowodowac
niebezpieczenstwo - sa na recepte.

casus

15. Data: 2004-07-29 20:22:01

Od: Tomek Jarzynka <t...@z...tlen.net> szukaj wiadomości tego autora

casus wrote:

> sam fakt roznicy ilosci substancji czynnej jest znaczacy. Wlasnie dlatego,
> ze wieksza ilosc substancji czynnej moze bez kontroli lekarskiej
> spowodowac niebezpieczenstwo - sa na recepte.

Nie chcialo mi sie daleko szukac wiec pierwsze z brzegu:
Tussidex, kaps. a 30mg - OTC
Acodin, tabl. a 15mg - Rp.

Moze ja czegos nie rozumiem? :)

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

"Popularność to miła rzecz przez pierwsze dwa miesiące
i udręka przez następne lata.
-- Sofia Loren "

posiew moczu - gdzie w sobote?
Re: pogarszajaca sie krotkowzrocznosc a prowadzenie samochodu
tetno puls cisnienie
Ospa w ktorym okresie kontaktu mozna sie zarazic
gula na policzku, pomocy.