prężenie firan

11. Data: 2008-10-15 20:09:13

Temat: Re: prężenie firan
Od: "Mirella" <mirella_buszka @o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to spacer po osiedlu mnie nie minie :)))) nie wiem ile tam jest samów ale
osiedle jest dosyć duże.
Pozdrawiam Mirella

12. Data: 2008-10-15 20:50:07

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> No to spacer po osiedlu mnie nie minie :)))) nie wiem ile tam jest
samów ale
> osiedle jest dosyć duże.

Zacznij od sklepu Społem, Oświecenia 37, to najbardziej prawdopodobny
"Sam", tym bardziej że blisko centralnej ulicy osiedla - Śremskiej. W
razie braku czasu - przedzwoń do jakiegoś sklepu w pobliżu, np. do
wędkarskiego (OS.OSWIECENIA 11A, 61-205 POZNAN - 609 782 080)- o tej
porze roku mogą się tam nudzić i - być może - namierzą zakład
firaniarski w pobliżu.

13. Data: 2008-10-16 08:41:54

Od: Niobate <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za informację. Rozumiem, że to się tyczy wszystkich firan,
tych filetowych także?
Pozdrawiam,
Kasia

14. Data: 2008-10-16 13:51:53

Od: " EWA - Poznań" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2008-10-17 07:50:10

Od: "Anna Jabłońska" <k...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykonanie?
> - gdzie w Poznaniu jest punkt prężenia firan?

A może do magla tam cos będą wiedziec lub sami robią

Jak się nazywa?
moja serwetka, blog, galeria, czyli wszystko na raz
sznureczek
xxx na ślubny prezent
XXX wrubelki szukam