prezent - pomozcie!!!

1. Data: 2002-12-02 20:03:13

Temat: prezent - pomozcie!!!
Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W zasadzie to OT, ale juz nie wiem kogo mam
zapytac... Musze kupic prezent gwiazdkowy dla
9-letniej dziewczynki i nie mam zielonego pojecia
co to ma byc! Pomyslalam o "kosmetykach" dla
takich podlotkow. Kiedys oferte taka mial Avon i
chyba Oriflame ( jakas bezbarwana szmineczka,
"perfumki" i cos tam jeszcze). Nie orientujecie sie
czy cos takiego sprzedaja? I co myslicie o takim
pomysle? Moze macie jakies inne propozycje?
Bardzo prosze o pomoc i nie odsylajcie mnie na
grupe pl.soc.dzieci, bo tam mnie dokumentnie zleli:)

Z gory dziekuje i pozdrawiam,
Karolina

1. Data: 2002-12-02 20:25:26

Temat: Re: prezent - pomozcie!!!
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomysle? Moze macie jakies inne propozycje?
> Bardzo prosze o pomoc i nie odsylajcie mnie na
> grupe pl.soc.dzieci, bo tam mnie dokumentnie zleli:)

witam
są kosmetyki dla dzieci, na pewno w avonie.
ale ja mojej sistrze kupiłam Harry'ego Pottera i kilka następnych uroczystości
było z głowy- chciała następne części... namiętnie też czytuje
wszystkie "Mikołajki"- to chyba u nas rodzinne:)
ale nie wszystkie dzieci (a w zasadzie młode kobietki:) )muszą być czytające...
ech... mimo wszystko bym polecała książkę
pozdrawiam
magda (co jest filolożką polską i boleje, że nie wszystkie dzieci- czy też
młode kobietki- są czytające :((( )

1. Data: 2002-12-02 20:33:00

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina <k...@w...pl> w wiadomości do grup

> [...]
> co to ma byc! Pomyslalam o "kosmetykach" dla
> takich podlotkow. Kiedys oferte taka mial Avon i
> chyba Oriflame ( jakas bezbarwana szmineczka,

Mysle, ze to przesada - kosmetyki dla 9-latki? Sadze, ze moze raczej jakas
sympatyczna przytulanka, moze puzzle.
Pozdrawiam :-)

Gosia

1. Data: 2002-12-02 20:34:14

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
| Pomyslalam o "kosmetykach" dla
| takich podlotkow. Kiedys oferte taka mial Avon i
| chyba Oriflame ( jakas bezbarwana szmineczka,
| "perfumki" i cos tam jeszcze). Nie orientujecie sie
| czy cos takiego sprzedaja?

W świątecznym katalogu Avonu jest truskawkowy błyszczyk do ust i woda
"Pachnący kwiatuszek" :)
Zobacz na stronie:
http://www.kosmetyki.net.pl/kosmetyki/show_product.p
hp3?p_item_id=3120-3
Poza tym w Yves Rocher widziałam 2 wody toaletowe dla dzieci (Pomme d'Api i
Pomme de Reinette)
A jeśli chodzi o Oriflame to zajrzyj na
http://www.oriflame.com.pl/products/templates/Produc
tFrameCategory.jhtml?CAT
ID=chGirlie&navAction=push&navCount=5
Jest woda perfumowana, emalia do paznokci i błyszczyk do ust.
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-02 20:40:20

Temat: Re: prezent - pomozcie!!! [OT]
Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| magda (co jest filolożką polską i boleje, że nie wszystkie dzieci- czy też
| młode kobietki- są czytające :((( )

Ja bardzo wcześnie nauczyłam się czytać i ciągle było mi mało... później gdy
w pierwszej klasie podstawówki dowiedziałam się o istnieniu biblioteki
poczułam się jakbym odkryła raj na ziemi :)
--
Pozdrawiam wszystkie mole książkowe
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-02 21:20:27

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje jakąś książkę - może Astrid Lindgren ("Karlson z dachu" albo
"Ronja córka zbójnika" czy "Pipi Langstrum"). Myśle, że kosmetyki dla 9
latki to średni pomysł.
Jeżeli lubi malować albo rysować to jakieś fajne porządne farbki, albo
kredki w metalowym pudełku (uwielbiałam je dostawać od mojej ciotki!!!)

Wszystko sprawdzone na mojej 8 letniej córce chrzestnej z powodzeniem!!!!!;)

Życzę owocnych zakupów i pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2002-12-03 15:03:00

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolino,
ja bym rowniez zrezygnowala z pomyslu kupna kosmetykow. Polecam Smyk- jest
pelen fajnych pamietnikow, kolorowych zeszytow, dlugopisow (moja znajoma
10latka uwielbia dokupowac dlugopisy i ukladac je sobie w piornikach,
ktorych ma rowniez duzo). Jezeli chodzi o drozszy prezent, to np pluszowe
ramki do zdjec albo plecaczek.
Oczywiscie IMO najjlepszym prezentem bylaby ksiazka, ale nie kazde dziecko w
takim wieku juz sie pasjonuje czytaniem.

Pozdrawiam,
Julianna

1. Data: 2002-12-04 09:28:37

Od: d...@y...de (Kasia M.) szukaj wiadomości tego autora

"Karolina" <k...@w...pl> wrote in message news:<asgedp$bcg$1@news.tpi.pl>...
> [...]
> 9-letniej dziewczynki i nie mam zielonego pojecia
> co to ma byc! Pomyslalam o "kosmetykach" dla
> takich podlotkow. Kiedys oferte taka mial Avon i

To zalezy, czy dziewczynka lubi kosmetyki ;)
Ja mam taka 7-letnia przyjacilolke :), ktora ciagle podbiera perfumy
swojej siostrze. Kupilam jej teraz (na gwiazdke) perfumki z YR (takie
o zapachu owocowym, dla dzieci) i mam nadzieje, ze skoncza sie
rodzinne niesnaski.

K.M.

1. Data: 2002-12-04 10:59:28

Od: "Maelen De Witch" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prenumerata National Geografic. Moja bratanica była zachwycona.

Virginia na Śląsku
Cienie do powiek
Pytan kilka :)
prezent dla mamy