prezent urodzinowy dla dziewczynki - 8 lat

1. Data: 2010-06-15 15:19:58

Temat: prezent urodzinowy dla dziewczynki - 8 lat
Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jako, że sezon imprez urodzinowych się zaczął już jakiś czas temu,
nadszedł ten moment, kiedy syn został zaproszony na ósme urodziny swojej
"dziewczyny".
Dotąd był na urodzinach swoich kolegów, więc z kupnem "męskiego"
prezentu nie było problemu. Niestety nie mam doświadczenia w tym co
lubią obecnie ośmioletnie dziewczynki, więc prosiłabym Was o pomoc.
Samej zainteresowanej wybadać nie można, bo chwilowo nie chodzi do szkoły.
Pomożcie, bo termin imprezy się zbliża, a ja z synem jesteśmy w kropce i
kompletnie nie wiemy co kupić.

Anka P.

2. Data: 2010-06-16 07:48:39

Temat: Re: prezent urodzinowy dla dziewczynki - 8 lat
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zestaw kreatywny typu 'uszyj misia/ lalkę / żabę', 'zrób lusterko /
biżuterię / skarbonkę' , np.
http://www.bystroglow.pl/category.php/1,18/-h4-Mlody
-artysta-zabawki-kreatywne-h4-.html
Widziałam w Empiku z działem Art (W-wa Złote Tarasy) i 'Oszołomie', powinny
być też dostępne w innym większym super-hiper-mega markecie.
Albo coś z serii SES Creative, np biżuteria
http://www.twojezabawki.eu/show_cat.php?CatID=5. Dostępne np. w Merlinie i
lepszych papierniczych.

Powyższe propozycje zostały sprawdzone organoleptycznie jako najciekawsze
prezenty jakie Młody dawał swoim 'dziewczynom' ;).
Oryginalnym prezentem okazała się też książka
http://merlin.pl/Tajemnicze-domki-dla-lalek_Robyn-Jo
hnson/browse/product/1,624135.html -
jest cudowna... sama chciałabym ją mieć ;) Jak gdzieś znajdziesz - bierz w
ciemno!

Wszystko z Witch, Littlest Pet Shop, Hello Kitty - torebki, piórniki,
pamiętniki, spinki/gumki/opaski do włosów, biżuteria, koszulki itp.

Magda *gdaMa*
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005
PS. Młody jest już na etapie kupowania prawdziwej srebrnej biżuterii dla
'dziewczyn'...
... co okazało się miłą cenową niespodzianką dla finansujących ;)

3. Data: 2010-06-16 08:34:56

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka P." <t...@a...pl> napisał w
wiadomości news:hv8581$ohc$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
> Pomożcie, bo termin imprezy się zbliża, a ja z synem jesteśmy w kropce i

Moje dziewczyny (1 i 2 klasa) w prezencie świątecznym dostały książkę:

ŚMIAŁA KSIĄŻKA DLA DZIEWCZĄT ,Buchanan Andrea J., Peskowitz Miriam
praktycznie ciągle do niej powracają,
ksiązka nie jest tania
pod tym linkim znajdziesz spis treści
http://www.dobreksiazki.pl/b13020-smiala-ksiazka-dla
-dziewczat.htm

Jeśli dziewczynka do której idziecie na urodziny ma różnorodne
zainteresowania, lubi działanie, dobrze radzi sobie z czytaniem - ta książka
na pewno jej się spodoba.

Pozdrawiam
Monika

4. Data: 2010-06-16 08:38:38

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Wszystko z Witch, Littlest Pet Shop, Hello Kitty - torebki, piórniki,
> pamiętniki, spinki/gumki/opaski do włosów, biżuteria, koszulki itp.

Co do zasady to tak, ale ja bym jednak wybadała (od syna chociażby) czy
dziewczynka nie jest jakaś niestandardowa. Bo moja córka była ostatnio na
urodzinach u koleżanki, która nie bawi się lalkami, kittami, petami i
podobnymi będącymi na fali rzeczami, a w kręgu jej zainteresowań w zasadzie
są tylko wulkany i elektronika, więc ostrożnie z tym "w ciemno" ;-)

Agnieszka

5. Data: 2010-06-16 14:01:22

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podobnymi będącymi na fali rzeczami, a w kręgu jej zainteresowań w
> zasadzie są tylko wulkany i elektronika, więc ostrożnie z tym "w ciemno"

zgadzam sie i nie lubie zasady:dziewczynka-barbie,chlopiec-resorak"

moja córka zbiera Lego i polly wyladowałoby na allegro :D
p.

6. Data: 2010-06-16 14:59:13

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pomożcie, bo termin imprezy się zbliża, a ja z synem jesteśmy w kropce i

Gdy mój jest zapraszany do dziewczynki na urodziny, za każdym razem dzwonię
do mamy i się pytam co jej córkę interesuje/czym się lubi bawić. Lepiej się
dopytać niż nie trafić z prezentem
Zresztą mam chłopców też pytam o zainteresowania syna :-)

Sylwia

7. Data: 2010-06-16 20:27:11

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jun 2010 10:34:56 +0200, MONI|<A napisał(a):

> [...]
>
> Jeśli dziewczynka do której idziecie na urodziny ma różnorodne
> zainteresowania, lubi działanie, dobrze radzi sobie z czytaniem - ta książka

Prezent za prawie 90 zł na koleżeńskie urodziny?
--
w_e

8. Data: 2010-06-16 21:09:56

Od: "D." <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nadszedł ten moment, kiedy syn został zaproszony na ósme urodziny swojej
> "dziewczyny".

Mój syn starszy (imprezowy - od I do III klasy do dziewczyn tylko on i
kolega Szymek byli zapraszani na babskie imprezy) zawsze pytał, co chciałaby
dostać, wcześniej mniej więcej orientując się w zainteresowaniach. Matka
(czyli ja) wymusiła, by zaproponował kilka wcześniej wypatrzonych wersji
(cena w granicach 20-30 zł). Do finalizacji prezentów doszły w kl.I-III dla
dziewcząt (chłopaki_u nas_ prawie zawsze wybierali zestaw koszulka+spodenki
sportowe, najczęściej Barcelona lub jakaś tam Brazylia, bo żółto zielone) -
to, co zapamiętałam najbardziej:
- przybornik na biurko+piórnik pokryty futerkiem (Empik, ok 25 zł)
- 2x poduszka ozdobna z napisami , milutka (22 zł)
- srebrny wisiorek-serduszko z cyrkoniami
- muszla z perłą+łańcuszek (ok. 20 zł), perła do samodzielnego wyjęcia z
muszelki
- książka MIkołajek (najdroższa opcja, chyba ze 4 dychy poszło)
- zestaw czpisów i czekoladek z promocji w jakimś hipermarkecie (nie bijcie,
ale tak sobie niunia zażyczyła, do tego jakiś srebrny drobiazg Andrzej
kupił)
- dla swojej "wtedy" dziewczyny kupił srebrne otwierane serduszko-wisiorek,
gdzie do środka można coś włożyć (ok. 30 zł)
- porządne pastele prawdziwe+blejtram dla koleżanki, która bardzo lubiła
rysować (III klasa, naprawdę dziecko ma talent i ochotę do jego
rozwijania) - ok. 30 zł.

U młodszego syna (III klasa) ostatnio koleżanka poprosiła, by na urodziny
jej nic nie kupować, ale żeby przynieść pieniądze na pizzę, bo chciałaby
wyjść z lubianymi osobami do pizzerii. Dzieciaki się złożyły bodajże po 3
zety na kartkę i jakiś drobiazg (chyba aniołka z gliny), no i każdy kupił
sobie hamburgera lub pizzę. Fajny pomysł wg mnie.

Ostatnio mój 5-klasista doprowadził nas do szału, bo koledze, do którego
poszedł pierwszy raz na urodziny kupił w Empiku grę za 70 zł ("bo nie byłem
u niego na urodzinach przez 3 lata, więc wychodzi po 20 za rok" - ot, logika
11-latka). Pokrył nadmiar ponad 20 zł z własnych funduszy. Obecnie zazwyczaj
chłopcy składają się na prezent dla jubilata lub jubilatki ;-), jeśli ta
wymarzona rzecz przekracza budżet "imprezowy" danej rodziny ( u nas to ok
20-25 zł). Jak do tej pory taki system zdaje egzamin.

Pozdrawiam
D.

egzamin szkoła muzyczna
Zakończenie przedszkola - upominki