prezerwatywa

11. Data: 2001-03-07 07:15:06

Temat: Re: prezerwatywa
Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedys czytalem artykul, jak wyglada produkcja prezerwatyw.
> takie metalowe wzorce zanurzane sa latexie

Widziałem.

> panie je losowo madmuchuja, jak w partii jakas peknie, to nadmuchuja
> wszystkie

Maszyna nadmuchuje, a dodatkowo przepuszczają przez nie prąd.

> Kiedys pod mikroskopem kolega ogladal gume i w zaleznosci od jakosci
> latexu to widac mikropory.

Atomy widział!

> Chcesz zwiekszyc zabezpieczenie to zakladaj 2 ;)

Proponuję dętkę od ursusa.

*p*

12. Data: 2001-03-10 00:08:30

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz wrote:

> znam dwa przypadki wsrod znajomych w ktorych nie byla wystarczajaca...
> lepiej uwazaj...
ile masz tych znajomych - 100 ?

znaczyloby ze prezewatywa jest skuteczna w 98%

I w czym byla nieskuteczna ?
pekla, dziurawa byla, spadla , pogryzli ja ????????

oswiec nas mistrzu, bo czekamy w niepewnosci

13. Data: 2001-03-10 00:09:35

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

znam dwa przypadki wsrod znajomych w ktorych nie byla wystarczajaca...
lepiej uwazaj...
Lukasz
l...@p...pl
-----------------------------
Użytkownik "EdziaB" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Niestety, lekarz zalecił mi miesięczną przerwę w przyjmowaniu tabletek
> antykoncepcyjnych, stąd moje pytanie : czy sama prezerwatywa jako
> zabezpieczenie jest wystarczająca ? ( oczywiście chodzi mi o przypadek, że
> nie pękła)

Tak zwane zimno
WAPN
jod radioaktywny a niedoczynnosc tarczycy
Komisja
Dieta Optymalna