majtki ...

61. Data: 2002-04-30 16:19:22

Temat: Re: pro?ba OT do Bischoopa
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

<ciach chamstwo>

Coz za kwiecisty i urzekajacy jezyk....... Dlugo to dzielo komponowales?
Nieco traci gnojowka......

A.

62. Data: 2002-04-30 16:45:00

Temat: Re: majtki ...
Od: "Aleksandra" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam sie ze moze ja to spotkac, czasami poziom inteligencji polakow nie
> przewyzsza Krowy Leppera.

Moze mieszanie sie, różnych nacji (coraz częstrze w naszym kraju) spowoduje,
ze obecna młodzierz będzie bardziej tolerancyjna.
Zawsze mozna powiedziec, ze ciemna karnacja to zasługa solarium. :-))

OlaŚ

63. Data: 2002-04-30 18:15:46

Od: "Bischoop" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> napisał w wiadomości
> <ciach chamstwo>
>
> Coz za kwiecisty i urzekajacy jezyk....... Dlugo to dzielo komponowales?
> Nieco traci gnojowka......

A ile mam traktowac wasze zachowanie, w koncu czlowiek wysiada jak sie go
toleruje, ja pierwszy nie zaczolem, a wlasciwie o ile pamietam to ty
zaczelas swoje pierwsze zdanie.
Czy ja pierwszy komukolwiek i cokolwiek zarzucilem.........?
Nie........!!!! Musiala sie odezwac Pani Anna, ktorej sie niepodoba moja
sygnatura, jak ci sie niepodoba to na nia niepatrz, badz poprostu nieczytaj
moich postow,
czy dla ciebie to takie trudne......?
najwyrazniej dla ciebie tak, masz tak malo oleju w glowie ze nie wiesz jak
ominac ktorys post, badz stary cie dzisiaj nie ruszyl, i masz cholernie zly
humor ze wszystko cie drazni, wiec radze wziasc goraco kapiel a nastepnie
pojsc na dyskoteke i poszukac araba, ktoremu twoj goracy temperament sie
napewno spodoba, i przestaniesz wchodzic w dupe.
Cholera jakbym mial taka babe jak ty, to bym ja w kurniku trzymal.

--
%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%
$Najwiekszy MISZCZ Internetu niepowtarzalny: Bischoop $

64. Data: 2002-04-30 18:16:00

Temat: Re: prośba OT do Bischoopa
Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> napisał w
wiadomości

> Zeżarł ale później nią zwymiotował i dalej używa.
> Mnie też mdli, gdy na nią patrzę.
> Darek

To go splonkuj, tak jak podejrzewam, wiele innych osób ze mną na czele .
Pozdrawiam
Joanna

65. Data: 2002-04-30 18:17:22

Od: "Bischoop" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ze obecna młodzierz będzie bardziej tolerancyjna.
> Zawsze mozna powiedziec, ze ciemna karnacja to zasługa solarium. :-))

Ojoj Ola opalenizne z solarium bardzo latwo rozpoznac, chociaz dla kogos kto
nie umie rozpoznac rumuna i cygana to moze chwycic.

--
%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%
%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#

66. Data: 2002-04-30 20:08:03

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Apr 2002 18:13:25 +0200, podpisując się jako "Bischoop"
<s...@b...pl>, napisałeś (aś) :

>Wsparcie nic nie pomoze, NIKOMU, nie mam zamiaru zmieniac sygnaturki,

Czy z tego powodu mamy zadrżeć ze strachu ? :))))))
Aaaaaaaaaaaale się boimy ;)))))))))

>uwazam
>ze jestescie, cholera musze sie juz niestety powiedziec: pierdolnieci na
>punkcie sygnaturek,

No proszę.....a może łaskawy Pan zacznie się wyrażać jak na Pana a nie
na chama przystało?

> co was obchodzi moja sygnaturka......?

Mnie osobiście nic.
Rozbawiłmnie trafny komentasz Anyi na jedną linijkęTwojego siga -
wręcz bardzo trafny.

> ja chce miec
>6-lnijkowa i tyle,

no to sobie miej i tyle

> mam w dupie to ze netykieta mowi o 4-lnijeczkach.

O proszę ...............a ja mam w dupie......co ja tam mam chyba
odbytnicę czy tam jelito grube (dobra z bilogii nigdy nie byłam).
Ale naprawdę pierwszy raz słyszę, że ktoś ma w dupie netykietę
:)))))))))

>Pewne aspekty netykiety sa dobre, format, kodowanie, by nie wysylac binariow
>na zwykle grupy, ale takie pierdoly.......?

Jedni uważają jedne rzeczy za dobre a inni inne - należysz do tych
innych zapewne :) A ja do jeszcze innych :)

>Jestem wolnym czlowiekiem w wolnym kraju, i mam zamiar wysylac posty z taka
>sygnaturka jaka mi sie podoba, a nie podporzadkowywac sie czyjejsc tyrani,
>nikomu rowniez nienarzucam zadnych zasad, co i jak ma pisac.

A no Ty mowisz - czy to aby nie Ty komus narzucales ze nie cytuje jak
nalezy?
Jesli tak to i Ty jesteśtyranem, jestes zalosny i co tam jeszcze za
bzdety powypisywaleś - dotyczą się również Ciebie ;)))))))))

Marzena

67. Data: 2002-05-01 09:15:33

Od: "Aleksandra" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe, ja mówiłam, że mój syn ma ojca Araba, a że czepiacze znają mojego
> męża, to robili wielkie oczy i czym prędzej zwijali żagle przestając się
> dziwować;-)

-- Hi hi hi .... :-) rozbawiłas mnie.
Poniewaz nie jestem podobna do rodziców (geny po babciach), mój dowcipny
tato mówił, że jestem sprawka sąsiada.
Pozdrawiam OlaŚ

68. Data: 2002-05-01 09:24:01

Od: "Aleksandra" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop >
> Ojoj Ola opalenizne z solarium bardzo latwo rozpoznac, chociaz dla kogos
kto
> nie umie rozpoznac rumuna i cygana to moze chwycic.

A jak odróżnić stale utrwalana opaleniznę bruneta (solarium) od naturalnej
karnacji? Oczywiście pod warunkiem, że nie znałeś tej osoby wcześniej.
Proszę o szczegóły.
--
OlaŚ

69. Data: 2002-05-01 10:05:26

Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop <s...@b...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aanalu$au2$...@n...tpi.pl...

[ciach malo kulturalne wypowiedzi]

Proponuje zbiorowego plonka bo tu chyba nic nie pomoze.
Zycze milego zycia Panie Bischoop.

--
Pozdrawiam (...),
Magda

70. Data: 2002-05-01 10:30:57

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

<ciach chamstwo>
Ze tez mi sie zawsze takie gowno do podeszwy musi przykleic......

Plonk

A.

Do .....
nuczki przedmalzeniskie