prośba o przerobienie obrazków na xxx

11. Data: 2005-11-20 20:11:12

Temat: Re: pro?ba o przerobienie obrazków na xxx
Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnej niedzieli Moolinea napisał:
> Własnie dostałam Haft krzyzykowy 3.0, program ma instrukcje i wygląda
> bardzo przyzwoicie (prosty i ma piękne kolory) tylko musze
> poeksperymentować, gdyż nie wiem ile krzyzyków wpisać, chcialabym by
> obrazek był jaknajdokładniejszy, może być duży i pracochłonny.
> W okienku jak właczyłam to było 73 na szerokośc i 100 na wysokość, ale
> w takiej konfiguracji obrazek jest bardzo niewyraźny.
> Prosiłabym o sugestię ile krzyzyków mu zadać.
> Moolinea

Ja też mam ten program i chcę moje zdjęcie ze ślubu przerobić na XXX. A
chcę zeby weszedł i jeszcze się wstrzymam z przerobieniem zdjęcia.
Pszczółka

12. Data: 2005-11-20 20:22:49

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Moolinea napisał:

> Aniu powiedz, proszę co to za kanwa, jaka cena i iloma nitkami muliny
> na tym wyszywasz? Też bym taką chciała, bo przecież z większej to mi
> wyjdzie obraz na pół ściany...mam 336x500 krzyzyków, ale wygląda
> wspaniale :)
> Dziekuję jeszcze raz
> Moolinea

Ja też mam tą kanwe w kolorze ecrie. Kupiłam ją w sklepie materiałowym
bardzo niepozornym i w przyzwoitej cenie. Zamówiłam u kobitki jeszcze -
z miesiąc temu ale jeszcze nie ma. Obrazki na tym materiale wychodzą
pięknie i tak jak pisała Ania możma dostać oczopląsu i to jeszcze
jakiego!!! :p
Pszczółka

13. Data: 2005-11-20 20:24:57

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

z miesiąc temu ale jeszcze nie ma. Obrazki na tym materiale wychodzą
pięknie i tak jak pisała Ania możma dostać oczopląsu i to jeszcze
Moja kanwa jest na metry i koszt był albo 18 albo 22 zł/mb
Pszczółka

14. Data: 2005-11-20 20:56:28

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja na to mówię "odpady". W mojej pasmanterii (jedynej w mieście) pani ma
>kawałki kanwy różnych kolorów o rozmiarze 35x45cm (sprowadza już takie z
>hurtowni). Wydaje mi się, że jest to Aida22(lub24), numer wyliczyłam sobie z
>tabeli. Nie pamiętam ile zapłaciłam za taki kawałek, bo nabyłam go już
>dawno, poza tym napewno co sklep, to inna cena. Jutro się tam wybieram, więc
>jak chcesz mogę popytać. Na takiej kanwie wyszywasz 1 nitką, ja teraz robię
>na niej świąteczne ornamenty 2 nitkami i miejscami idzie mi to dość ciężko.
>Anka
Narazie dziekuję za podpowiedz i propozycję, musze pobiegac po
pasmanteriach w Poznaniu, bo dawno materiałów nie kupowałam.
W razie czego się odezwę.
Moolinea

15. Data: 2005-11-20 21:53:12

Od: "bjutus" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

na czym polegają te
> poprawki? Zmieniasz kolory na inne, bardziej odpowiednie, czy chodzi o
> coś innego?
> Ja na razie nie widzę nic co miałabym poprawiać, ale się pewnie
> zwyczajnie nie znam.
> Pozdrawiam
> Moolinea

Kolorów nie zmieniam (co najwyżej redukuję, ale ręcznie, a nie przez program).
Te poprawki to po prostu kosmetyka (czasem dość duża) i zależna od obrazka.
Żaden ze mnie specjalista, to tak z doświadczenia. Po prostu zrobiłam sobie
kilka obrazków i pewne zmiany były konieczne. Na przykład nie mogłam nigdzie
znaleźć dla synka żółwi Ninja, więc znalazłam obrazek i przerobiłam (właśnie
wyszywam), a jak wiadomo dla dzieci najlepsze są proste obrazki, z konturami,
więc trochę musiałam pokombinować, bo w oryginale było zbyt dużo odcieni.
Skorzystałam też dzięki temu na ilości kolorów (więc i finansowo). W tym Twoim
obrazku sprawa jest prostsza, nie ma wyrażnych konturów, nie ma dużo kolorów,
przy odpowiedniej liczbie krzyżyków zmiany nie będą konieczne (tak mi się
wydaje).

pozdrawiam

Joanna

16. Data: 2005-11-21 09:47:17

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Narazie dziekuję za podpowiedz i propozycję, musze pobiegac po
> pasmanteriach w Poznaniu, bo dawno materiałów nie kupowałam.
> W razie czego się odezwę.
> Moolinea

Gdybyś czasem u sibie nieznalazła to tu jest
http://www.wojtek.com.pl/wojtek/show.php?idg1=6&idg2
=67&idt=555

-----------
Pozdrawiam Iwa

17. Data: 2005-11-21 10:32:55

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Gdybyś czasem u sibie nieznalazła to tu jest
>http://www.wojtek.com.pl/wojtek/show.php?idg1=6&idg
2=67&idt=555

>-----------
>Pozdrawiam Iwa

Dzięki piękne Iwa, przede wszystkim za oświecenie ;)
Wczoraj tę kanwę znalazłam, ale jakimś dziwnym trafem zamiast
przeliczać ilość krzyzyków na cale, przeliczyłam na cm... i
stwierdziłam, że to jakaś pomyłka, bo to wcale nie kanwa 22..., dalsze
poszukiwanie w necie rezultatów nie dały i już myślalam, ze bedę
musiala kupić 18-stkę, a tu proszę wystarczy POMYŚLEĆ :))
Moolinea.

18. Data: 2005-11-21 10:39:15

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Nov 2005 11:32:55 +0100, Moolinea
<moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> wrote:

> [...]
>poszukiwanie w necie rezultatów nie dały i już myślalam, ze bedę
>musiala kupić 18-stkę, a tu proszę wystarczy POMYŚLEĆ :))
I jeszcze pytanko. Czy ktoś kupował tę kanwę w Wojtku?
Jakie wrazenia?
Rozumiem tez że to kanwa na metry... szerokość podano, długości nie...
Dobrze się domyślam?
Moolinea (kanwowo niedoedukowana)

19. Data: 2005-11-21 12:59:59

Od: "Iwona ze Śląska" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w takiej konfiguracji obrazek jest bardzo niewyraźny.
> Prosiłabym o sugestię ile krzyzyków mu zadać.

Witajcie
Ale gafa...ups...
Okazuje sie, ze mam przedpotopowa wersje.
Wybaczcie
pozdrawiam
Iwona ze Śląska

20. Data: 2005-11-23 07:03:15

Od: "Anna " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też mam ten program i chcę moje zdjęcie ze ślubu przerobić na XXX. A
> chcę zeby weszedł i jeszcze się wstrzymam z przerobieniem zdjęcia.
> Pszczółka

Pszczółko, ja jakiś czas temu bawiłam się w przerobienie na XXX zdjęcia
ślubnego przyszłych teściów, bo mój mężczyzna chciał dla nich na rocznicę.
Obrazek ma jakieś 200 x 300 krzyżyków (albo 250 x 300 nie pamiętam dokładnie).
Wzięłam sporo kolorów, bo aż 28 (ale jak się potem okazało program dobrał
takie, że niektóre wręcz identyczne i z części można było zrezygnować).
Wychodzi ślicznie i kochany jest bardzo zadowolony. W prawdzie na rocznicę już
nie zdążę, ale i tak oboje jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jak wygląda. To
był pierwszy obrazek, który w ten sposób robiłam i jestem bardzo zadowolona.
Spróbuj a na pewno wyjdzie.

Pozdrowienia
Akcena

Co sie dzieje na 7ya.ru?
mulina anchor-wyprzedaż-świdn ik(lublin)
[xxx] doradźcie
Prośba - druty
[szydelko] male plaskie sliczne aniolki