proba rzucenia palenia

11. Data: 2002-09-10 12:46:04

Temat: Re: proba rzucenia palenia
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> napisał w wiadomości
news:alkooc$7qb$1@news2.tpi.pl...

> ja nie pale ponad rok i calyczas mnie ciagnie...
> szczegolnie jak jestem wkurzona albo jest mi zle no i w ten jeden dzien w
> miesiacu
>
> Kacha

ja tez wlasnie zamierzam rzucic palenie w tym tygodniu, czekam tylko na
pewne tabletki, ktore byc moze mi pomoga. juz nie raz rzucalam, nawet na
biorezonasie bylam antynikotynowym, ale niestety dla mnie to byl pic na wode
i do tego kasa dodatkowo poszla. Ech mam nadzieje, ze wreszcie mi sie uda,
bo jak sobie pomysle ile rzeczy moglabym miec, gdyby tyle nie szlo kasy na
szlugi, a ile wiecej zdrowia...

12. Data: 2002-09-10 13:19:39

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bo jak sobie pomysle ile rzeczy moglabym miec, gdyby tyle nie szlo kasy na

czy to znaczy, ze moge liczyc na grupe wsparcia?;)
pozdrawiam
magda

13. Data: 2002-09-10 13:38:33

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pozdrawiam
> magda
> jak najbardziej, mozemy sie wspierac;) ja zamierzam zaczac od piatku (o
ile tabletki dojda, a powinny)

14. Data: 2002-09-10 13:41:02

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "m" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

to zdradz co to sa za cud tabletki???
magda

15. Data: 2002-09-10 13:44:39

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]

to nie sa zadne cud tabletki, to sa pewne suplementy ktore maja pomoc w
ograniczeniu palenia, ale ja chce je uzyc do rzucenia palenia. wiara i
autosugestia moga duzo pomoc. nie wiem czy moge tu napisac nazwe firmy, wiec
wole nie ryzykowac.

16. Data: 2002-09-10 13:51:44

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ograniczeniu palenia, ale ja chce je uzyc do rzucenia palenia. wiara i
> autosugestia moga duzo pomoc. nie wiem czy moge tu napisac nazwe firmy,

ok :)))
pozdrawiam
i przyjemnego rzucania
magda

17. Data: 2002-09-10 16:05:28

Od: "Kaja" <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorita z adresu <d...@t...pl> napisał w artykule

> nawet na biorezonasie bylam antynikotynowym, ale niestety dla mnie to
> byl pic na wode i do tego kasa dodatkowo poszla.

Możesz mi podać adres (w Warszawie)?

Pozdrawiam,

Kaja

18. Data: 2002-09-10 20:08:54

Od: "Bogen" <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> napisał w wiadomości

> ja nie pale ponad rok i calyczas mnie ciagnie...

No to mnie pocieszylac....:((
Widze ze trzeba miec b. duza motywacje, aby sie meczyc tyle czasu

Pozdrawiam

Bogen

19. Data: 2002-09-11 19:28:59

Od: Maria <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"m" <r...@p...onet.pl> napisał(a) na pl.sci.medycyna:

> [...]
>
>kolejny raz chce rzucic palenie mam nadzieje, ze skutecznie.
>Poprzednim razem wytrzymalam 3 miesiace (ale bez popalania_ zero fajek).
>Jestem dosyc zdesperowana, oczywiscie boje sie przytycia, bo juz wiem
>jak to latwo idzie, boje sie tez zalamania, itd, itp.
>Mimo wszystko nie chce pomagac sobie zadnymi plasterkami, ktore
>jak wiadomo zawieraja nikotyne, a jestem raczej zwplenniczka drastycznych
>ciec:))
>
>Dlatego pytam: czym oprocz silnej woli i dobrej motywacji moge sobie pomoc?
>Chodzi mi o ew. witaminy, herbatki, etc.

TABEX- na pewno pomoże
pozdrowienia Maria

20. Data: 2002-09-11 20:13:28

Od: "Dyziek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SERWUS
Ja nie pale juz 2 tygodnie. Mysle ze dobra motywacja jest moje dobre
samopoczucie , brak nieprzyjemnego zapachu z ust, polepszony wech. Ten kto
poczul ta roznice na pewno nie zrezygnuje z niepalenia
pozdrawiam rzucajacych ten paskudny nalog Dyziek

Stomatolog w Piasecznie
Sprawdzenie lekarza
czy ktos wie co sie moze ze mna dziac?
Dylemat :-(