proba rzucenia palenia

21. Data: 2002-09-12 07:21:49

Temat: Re: proba rzucenia palenia
Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dyziek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:alo8b4$edb$1@News.K.PL...
> SERWUS
> Ja nie pale juz 2 tygodnie. Mysle ze dobra motywacja jest moje dobre
> samopoczucie , brak nieprzyjemnego zapachu z ust, polepszony wech. Ten kto
> poczul ta roznice na pewno nie zrezygnuje z niepalenia
> pozdrawiam rzucajacych ten paskudny nalog Dyziek
>
> ale ja mam dobra motywacje (nawet bardzo) ale okazuje sie , ze to nie
wystarczy.
pozdr
magda

22. Data: 2002-09-12 07:53:39

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> TABEX- na pewno pomoże
> pozdrowienia Maria

w internecie znalazlam informacje, ze jest to popularny srodek
pomagajacy w odwyku od nikotyny stosowany w powszechnie w latach
....70-tych.

magda
pozdrawiam oczywiscie
niestety jeszcze "palaco"

23. Data: 2002-09-12 10:00:19

Od: "Bogen" <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poczul ta roznice na pewno nie zrezygnuje z niepalenia
> pozdrawiam rzucajacych ten paskudny nalog Dyziek

Siema Dyziek to jedziemy razem( przepraszam za forme ale jakos Twoj post
mnie podbudowal bo 2 ostatnie dni mialem b.zle--zapalilem 1 i bylem bardzo
zly).
naszczescie byl tylko 1

Pozdrawiam

Bogen

24. Data: 2002-09-12 10:10:38

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogen" <B...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> mnie podbudowal bo 2 ostatnie dni mialem b.zle--zapalilem 1 i bylem bardzo

i co smakowal??????
magda

25. Data: 2002-09-14 05:47:05

Temat: Re: Re: proba rzucenia palenia
Od: Maria <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>w internecie znalazlam informacje, ze jest to popularny srodek
>pomagajacy w odwyku od nikotyny stosowany w powszechnie w latach

widać apteki od lat 70 przechowująten srodek do dzisiaj. Korzystalam z
niego 2 miesiące temu rzucajac paleni i to skutecznie. Problem w tym ze na
Slasku lek ten jest na recepte. Twoje wiadomosci z internetu sa więc nie do
końca sprawdzone.
pozdrawiam Maria
>magda
>pozdrawiam oczywiscie