problem

1. Data: 2004-06-27 11:26:45

Temat: problem
Od: "alabaster" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, od dluzszego czasu mam problem z zapaleniem gruczolu krokowego. Od
dluzszego czasu lecze sie lecz zadna kuracja antybiotykowa nie przynosi
pozytywnych efektow. Powoli zaczynam taracic nadzieje, iz schorzenie to w
jakis sposob da sie wyleczyc. W zwiazku z tym mam pytanie czy istnieja
jescze jakies inne metody leczenia tego schorzenia i co mozna robic aby
dloegliwosci zwiazane z ta choroba nie wplywaly az tak bardzo na jakosc
zycia(zanaczam iz mam dopiero 25 lat).Czy takie dolegliwosci sa "czeste"
wtym wieku. Za wszelkie porady, podpowiedzi z gory dzieki.

2. Data: 2004-06-29 06:34:44

Temat: Re: problem
Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moge prosić o e-mail na priv???

> [...]
> zycia(zanaczam iz mam dopiero 25 lat).Czy takie dolegliwosci sa "czeste"
> wtym wieku. Za wszelkie porady, podpowiedzi z gory dzieki.

Identyfikacja wirusa
niedoczynnosc tarczycy
Uczulenie na prezerwatywe
Operacja nosa