problem

11. Data: 2006-06-22 08:29:11

Temat: Re: problem
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Dziadek Heniek coś kiedyś nie wspominał o tym programie??
> :-)
> Pozdrawiam przez mgłę mojej sklerozy
>   skryba

Wspominał,że jeśli dostarczymy mu,co kto ma nagrane na video,to skleci to do
kupy w jedna płytkę.
Ja mam dość sporo odcinków"Ogrodów bez granic" i kilka Penelopy Hobhause.
Świat ogrodow tez ktoś miał...

A "Jak zostac ogrodnikiem" leci w niedziele o godz.11.30 na BBC Prime.Po
angielsku,oczywiście :(

Pozdrawiam, Lilka

12. Data: 2006-06-22 08:58:16

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Święta prawda. Mam kilkadziesiąt filmów o tematyce ogrodniczej, grupowicze
też mają trochę. Mogę z tego (po jakimś głosowaniu, czy przeglądzie filmów)

13. Data: 2006-06-22 09:06:28

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Kiedyś mnie doprowadzisz do rozpaczy... [...]

Staram się jak mogę.
;-)
Masz na pocieszenie:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00005QWU3/203-17
27694-6751963?v=glance&n=300435
pozdr. Jerzy

14. Data: 2006-06-22 09:08:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message

> Staram się jak mogę.
> ;-)

Dobre! ;-P)))

15. Data: 2006-06-22 09:09:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message

> Dobre! ;-P)))

Ale i tak jestem lepszy, do rozpaczy doprowadzam bez specjalnych starań...
;-P)))))))

16. Data: 2006-06-22 09:17:45

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale i tak jestem lepszy, do rozpaczy doprowadzam bez specjalnych starań...
> ;-P)))))))

A kogóż tak doprowadziłeś?

17. Data: 2006-06-22 09:58:34

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:e7dt49.2eg.1@news.Dziadek.priv.pl...
> [...]
robić dla
> zarobku - prawa autorskie i dobry obyczaj grupy, ale mogę to wykonać
Do dzieła zatem. Masz ode mnie zamówienie nr 1.
Nie wykluczam następnych. A co mi tam, będę dawał w prezencie
zamiast kffffiatków urodzinowych, imieninowych
i innych okolicznościowych. Większy z tego pożytek
dla obdarowanych niż z ciętego badylka.
:-)
Pozdrawiam oczekująco
skryba

18. Data: 2006-06-22 11:35:38

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba wrote:
> [...]
> zamiast kffffiatków urodzinowych, imieninowych
> i innych okolicznościowych. Większy z tego pożytek

He he, nie tak szybko, najpierw trzeba ustalić co mam przegrać na DVD,
przesłać mi te filmy na kasecie VHS (czy innym nośniku) a ja wykonam resztę
i odeślę. Pamiętać przy tym należy że na płytce DVD mieści się w przyzwoitej
jakości ok. 90 minut filmu .
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

19. Data: 2006-06-22 12:08:09

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" napisał:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00005QWU3/203-17
27694-6751963?v=glance&n=300435

Ja rozumiem, ze to jest plytka od magazynu Gardener's World. Myslisz, ze
Gardener Manager to jest cos fajnego?

Jaga

20. Data: 2006-06-22 13:58:13

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:e7e6bb.2uc.1@news.Dziadek.priv.pl...

> He he, nie tak szybko, najpierw trzeba ustalić co mam przegrać na
DVD,

no to już niech będzie w/g Twojej weny tffffurczej
;-)

> [...]
resztę
> i odeślę. Pamiętać przy tym należy że na płytce DVD mieści się w

Przecież całość może mieścić się nawet na 2 lub 3 płytkach
:-)

Henryku w nowym wątku (tytuł wątku dużymi literami)
ogłoś alert filmowy. Myślę, że TaBaza odpowie pozytywnie.
To już co najmniej dwa lata jak o tym wspominasz
"a ja tu gorę Panie Pogorzelski".
;-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba