problem, pocenie się rąk

1. Data: 2002-12-18 18:30:56

Temat: problem, pocenie się rąk
Od: "plecak" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, a więc w wielu sytuacjach mam taki p[roblem, szczególnie na egzaminie
czy w jakiś niezręcznych sytuacjach. Czy znacie może jakiś sposób na ten
straszny problem ?

plecak
z góry dziękuje bardzo
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2002-12-18 18:50:33

Temat: Re: problem, pocenie się rąk
Od: "yellow_river" <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plecak" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
egzaminie
> czy w jakiś niezręcznych sytuacjach. Czy znacie może jakiś sposób na ten

poszukaj sobie o ASERTYWNOSCI i WALCE ZE STRESEM

3. Data: 2002-12-18 19:13:42

Od: "plecak" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-12-18 20:01:48

Od: "yellow_river" <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bo jestes zablokowany i zamkniety w sobie.

no to zastosuj diete (weglowod.), no i stanowsczo mniej tluszczow,
higiena!!!!

5. Data: 2002-12-18 20:10:10

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja podczas egzaminow (stresow) tez mam zimne, spocone rece. To pewnie
nerwica, moze jakies leki ziolowe na uspokojenie pomoga. Ja czasami biore,
ale to pewnie i tak placebo :(

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

6. Data: 2002-12-18 21:07:56

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
egzaminie
> czy w jakiś niezręcznych sytuacjach. Czy znacie może jakiś sposób na ten

pewne zioła stosowane do kąpieli zmniejszają potliwość - chyba kora dębu czy
cóś, tanina - pozdr

7. Data: 2002-12-18 21:58:38

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tanina, naturalny garbnik roślinny, proszek barwy żółtobrunatnej stanowiący
mieszaninę estrów kwasu galusowego (oraz innych kwasów
hydroksykarboksylowych) i glukozy. Otrzymywana jest z narośli na liściach
dębu (galasów). Stosowana w garbarstwie, farbiarstwie, lecznictwie
(tanalbina - lek ściągający, przeciwzapalny i przeciwbiegunkowy)."
Na pocenie tez pomaga?

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

8. Data: 2002-12-18 23:07:14

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (tanalbina - lek ściągający, przeciwzapalny i przeciwbiegunkowy)."
> Na pocenie tez pomaga?
kolega stosował na potwornie pocące się stopy ( i śmierdzące) i pomogło.
Oczywiście nieczego nie gwarantuję, tak tylko rzuciłam...
pozdr

9. Data: 2002-12-19 17:31:45

Od: "plecak" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>czyli pojsc do apteki poprosic o korę dębu i kmpać się w niej:)? btw. to w
kproplach czy w takich torebkach, jak niektore zioła mają...

10. Data: 2002-12-19 20:23:19

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 19 Dec 2002 18:31:45 +0100,"plecak" <p...@w...pl>,plecak
<0...@p...pl> napisał/a:

> kproplach czy w takich torebkach, jak niektore zioła mają..

I się zafarbujesz na rudo :-).

Kaja

chce miec dziecko cd :)
maly-duzy problemik