problem przed okresem

1. Data: 2003-06-20 09:08:22

Temat: problem przed okresem
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam mam problem przed okresem z zaparciami,cokolwiek bym nie zjadła
puchnie mi brzuch jak balon a wypróżnić się nie moge.
może macie jakiś sposób na złagodzenie tej dolegliwości.
pozdrawiam
p.

2. Data: 2003-06-20 09:53:52

Temat: Re: problem przed okresem
Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Na zaparcia najlepiej zacząć od metod naturalnych, dopiero ewentualnie
później lekarstwa. Spróbuj jeść dużo suszonych śliwek i fig, częto masuj
brzuch i dużo pij.
Aga

3. Data: 2003-06-20 09:55:43

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>witam mam problem przed okresem z zaparciami,cokolwiek bym nie zjadła
>puchnie mi brzuch jak balon a wypróżnić się nie moge.
>może macie jakiś sposób na złagodzenie tej dolegliwości.

Jedz jablka, suszone sliwki... po prostu zwieksz ilosc blonnika w jedzeniu.
Pomaga rowniez swiezo wycisniety sok z cytryny (wieczorem, tuz przed snem).
Sa rowniez dobre ziolowe tabletki na zaparcia, nazywaja sie - zdaje sie - alax.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

4. Data: 2003-06-20 10:39:58

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>witam mam problem przed okresem z zaparciami,cokolwiek bym nie zjadła
>puchnie mi brzuch jak balon a wypróżnić się nie moge.
>może macie jakiś sposób na złagodzenie tej dolegliwości.

Szklanka przegotowanej wody na czczo, suszone śliwki, sok jabłkowy

Ania

5. Data: 2003-06-21 20:06:22

Od: "Andra" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Szklanka przegotowanej wody na czczo, suszone śliwki, sok jabłkowy

Podepnę się pod ten wątek, bo temat dotyczy też tych kobiecych dolegliwości.
Ostatnio u mnie dwukrotnie tydzień przed okresem zauważyłam plamienie, które
mnie
zmyliło nie wiedziałam czy to skąpy okres czy jeszcze nie.
Przeraziłam się, bo do tego dochodzi ból lewego jajnika :-(
Czy znajdziecie jakąś poradę dla mnie, ale wykluczcie narazie
ginekologa ;-)

--
Andra przeciwieństwo (c)handra :-)

Myasthenia Gravis