problem z ciaza! pilne!

1. Data: 2005-04-01 11:36:50

Temat: problem z ciaza! pilne!
Od: "xxx" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

witam. jestem w 6 tygodniu ciazy ale nie chce miec dziecka ani zabiegu. czy
sa tabletki ktore by pomogly rozwiazac moj problem? prosze nie piszcie mi to
o moralnosci bo mam juz dosyc problemow w zyciu wiec bede wdzieczna tylko za
jakies porady dotyczace tematu.
to dosyc pilne. z gory dziekuje.

2. Data: 2005-04-01 11:58:54

Temat: Re: problem z ciaza! pilne!
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o moralnosci bo mam juz dosyc problemow w zyciu wiec bede wdzieczna tylko za

chyba nie ,chociaz pewnie lekarze mogliby cos doradzic.
p.

3. Data: 2005-04-01 12:48:06

Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" napisała ...

> chyba nie ,chociaz pewnie lekarze mogliby cos doradzic.

Chyba jednak tak.
Tabletka wczesnoporonna RU468.
Tyle tylko, że w Polsce nielegalna.

Pozdrawiam !
Mała Mi

4. Data: 2005-04-01 12:56:50

Od: "xxx" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

pewnie ze tak, zabieg za 1500 ktorego nie chce...

5. Data: 2005-04-01 13:13:39

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxx" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
> o moralnosci bo mam juz dosyc problemow w zyciu wiec bede wdzieczna tylko

Niestety, musisz liczy się z tym, że nawet, jesli pytasz tylko o pewien
aspekt sprawy to zapewne zaraz odezwie się nasz znany Troll, Daria.
Proponuję Ci nie wdawa się z nią w żadne dyskusje, bo możesz isę bardzo
zdenerwowac. Mówię to z doświadczenia:).
Apropo metod; dostępna jest na rynku pewna metoda, ale jest bardzo
absorbujaca, ponieważ musiałabyś kilkakrotnie pojawi się u lekarza na tzw
wizycie kontrolnej, podczas której dostaniesz kolejna tabletkę... Niestety,
nigdy nie ma tu pewności czy poronienie, które nastąpi nie będzie się
przypadkiem kwalifikwało potem do tzw wyłyżeczkowania. Najprościej poprostu
podjechac do lekarza, na którego masz namiar i porozmawia o tym. Takie
metody są, ale lekarze ginekolodzy niechętnie się tym zajmują, mam na myśli
tę konkretną metodę. Zwykle, gdy chodzi o aborcję obie strony chcą mie to z
głowy jak najpilniej.
Pozdrawiam,
Aneta

6. Data: 2005-04-01 13:16:25

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba jednak tak.
> Tabletka wczesnoporonna RU468.
> Tyle tylko, że w Polsce nielegalna.

a no chyba ,że tak .
p.

7. Data: 2005-04-01 14:11:50

Od: "Michał Buslik" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Chyba jednak tak.
> Tabletka wczesnoporonna RU468.
> Tyle tylko, że w Polsce nielegalna.

tak nielegalna jak i aborcja

nalezy tylko uwazac na naciagaczy ktorzy oferuja jakies swinstwo w miejsce
RU 486

8. Data: 2005-04-01 15:49:12

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba jednak tak.
> Tabletka wczesnoporonna RU468.
> Tyle tylko, że w Polsce nielegalna.

tylko, ze zdaje sie ja mozna wziac max. 48 godz. po stosunku, a nie w 6
tygodniu ciazy!!! i chyba jest legalna, tylko pod inna nazwa w polsce.

9. Data: 2005-04-01 15:56:55

Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" napisała ...

> tylko, ze zdaje sie ja mozna wziac max. 48 godz. po stosunku, a nie w 6
> tygodniu ciazy!!! i chyba jest legalna, tylko pod inna nazwa w polsce.

Mylisz RU-468 z Postinorem, a to dwa całkiem różne preparaty.

Pozdrawiam !
Mała Mi

10. Data: 2005-04-01 16:00:51

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mylisz RU-468 z Postinorem, a to dwa całkiem różne preparaty.

no to rzeczywiscie myle, bo jak napisalas jego nazwe, to mi sie
przypomnialo. a czym one sie roznia?

trudna diagnoza2
Poradnia Dermatologiczna - Wroclaw
Guz nad lechtaczka
[spam] anatomia i fizjologia, choroby naczyn, psychiatria
o co chodzi w "ty zdecyduj"?