problem z pierogami

31. Data: 2007-07-14 09:25:17

Temat: Re: problem z pierogami
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@g...pl> wrote in message
news:f79uf7$e9a$1@inews.gazeta.pl...

> Mało "wyskokliwa" byłam jako dziecko. Raczej cicha i uważnie obserwująca.
> Zadatek na SB-ka? ;-)))))
>
> Ania

Ja też, ale eSBucem nigdy bym nie został - trzeba mieć w sobie coś z psa...

32. Data: 2007-07-14 18:36:12

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał(a):

> /.../Ale gotowałam ostatnio nawet coś koło 10
> minut, bo wydawało mi się, że brzegi są surowe.

I tu chyba leży pies pogrzebany. 10 minut to stanowczo za długo. Jagody nie
powinny stracić kształtu kulek - po takim czasie pewnie rozgotowały się na
paćkę.

Ania

33. Data: 2007-07-14 19:02:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> powinny stracić kształtu kulek - po takim czasie pewnie rozgotowały się na

He...he, bez bułki, bez mąki, z odrobiną cukru, a później trzeba uważać -
dlatego najlepsze małe pierożki "raz do ust", aby nie trysnąć sokiem - lub
duże aby kroić na talerzu - choćby brzegiem widelca...

34. Data: 2007-07-14 19:29:09

Temat: Re: problem z cytowaniem trolli
Od: "Holly" <2...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> parkanu podniosła wysoko do góry torebkę, żeby zasłonić sobie gorszący
> widok
> niepowiewającej wstążkami posesji. Zrobiła tak po to, żeby inni widzieli -
> bo mogła tylko odwrócić głowę. Poza tym - nawet, gdyby moja koleżanka była
> złotym człowiekiem - to dopuściła się zdaniem tej babiny grzechu
> śmiertelnego, przez który zasłużyła na potępienie.
>
> Niech cię moje grzechy nie obchodzą. Umrzesz zdrowsza. "Nie sądź, a nie
> będziesz sądzony".
>
> W końcu - mamy sezon ogórkowy. Każdy kraj ma swojego potwora z Loch Ness.

Już Cię lubię Aniu, jak wszystkich, którzy są autorytetami sami dla siebie i
wszystkie samozwańcze autorytety i ich oczekiwania względem siebie mają
głeboko w... nosie :)

Holly :)

35. Data: 2007-07-14 19:43:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Holly" <2...@o...eu> wrote in message

Podział jest prosty - są ludzie i tolerancjusze. Ania to wspaniały
człowiek. A o tolerancjuszach mogę mówić ogólnie, bezosobowo - inaczej
byłbym jednym z nich. Staram się być człowiekiem, jak muszę - nie toleruję,
nie udaję, że wszystko mi się podoba. Tu wybór jest prosty - wystarczy nie
czytać. Tylko, cóż wart byłby tolerancjusz, gdyby nie ogłaszał co chwilę,
kogo on nie toleruje, bo.... i tu następuje wyliczanka.
Nazwać to można jednym słowem - faryzeizm.

36. Data: 2007-07-14 19:50:11

Od: "martertor" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Staram się być człowiekiem,

NOBEZJAJ!

eni

37. Data: 2007-07-14 19:53:04

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> He...he, bez bułki, bez mąki, z odrobiną cukru, /.../

A ja dodam od siebie, że od paru- /może już -nastu, czas tak szybko leci.../
lat robię pierogi owocowe tylko z ciasta drożdżowego. To tak gwoli
przypomnienia, bo już o tym pisałam.

Ania

38. Data: 2007-07-14 19:54:56

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rumienię się /jak racuch - grupa kulinarna! ;-)))) / i wirtualnie ściskam
ręce - tobie i Holly i jeszcze paru osobom ;-))))

Ania

39. Data: 2007-07-15 05:14:33

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie
> powinny stracić kształtu kulek - po takim czasie pewnie rozgotowały się na

Dokładnie! Tylko wcześniej ciasto jest surowe :-(

Barbara i Marysia

40. Data: 2007-07-15 05:24:07

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja dodam od siebie, że od paru- /może już -nastu, czas tak szybko
> leci.../
> lat robię pierogi owocowe tylko z ciasta drożdżowego. To tak gwoli
> przypomnienia, bo już o tym pisałam.

A mogłabyś wstukać przepis? Nigdy nie gotowałam drożdżowego ciasta. Ciekawa
jestem, jak wyglądają takie pierogi i może następnym razem pokusze się o
zrobienie ich...

Pozdrawiamy
B i M

garnki Zepter Pilon - co to takiego?