problem z głową

1. Data: 2005-07-28 01:09:00

Temat: problem z głową
Od: "Robercisz" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja siostra się rano obudziła w przedpokoju i nie wie jakim cudem się tam
znalazła, głowa ją troche bolała bo sobie przy tym nabiła niezłego guza...a
najgorsze jest to że nic nie pamięta jak się tam znalazła, cała akcja odbyła
się rano po obudzeniu, widocznie tam zasnęła (czy omdlała).

Nie wiem co się stało, ale powiedzcie okiem eksperta co mogło być przyczyną?
Jakie są objawy i co może z tego wyniknąć?

siostra pierwszy raz tak ma (22 lata zdrowa kobita)

pozdrow

2. Data: 2005-07-28 06:43:44

Temat: Re: problem z głową
Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakie są objawy i co może z tego wyniknąć?
>
> siostra pierwszy raz tak ma (22 lata zdrowa kobita)

niedocisnienie ortostatyczne, prawdopodobnie niedobudzona wstala i od
razu poszla i zanim serce (żyły) sie obudzilo i przyspieszylo(zył
zwęziły) to krew zdazyla splynąc w dół i mózg został niedotleniony,
jak to sie bedzie powtarzac to tylko badania moga cos wiecej powiedziec
(nalezy również uważać pod gorącym prysznicem i w wannie bo wskutek
ciepła i rozszerzenia zył może sie zdarzyć to samo (a niebezpieczne moga
byc upadki i uderzenie głową w cokolwiek)

3. Data: 2005-07-28 13:16:17

Od: "Robercisz" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciepła i rozszerzenia zył może sie zdarzyć to samo (a niebezpieczne moga
> byc upadki i uderzenie głową w cokolwiek)

Dzięki, rozumiem żę to było więc zwykłe omdlenie z powodu snu i być może
gorącej temp. otoczenia.

pozdrow

4. Data: 2005-07-29 20:18:45

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Z calym szacunkiem nie tu to pytanie .Wymaga ona pelnej diagnostyki
internistyczno- kardiologicznej ,neurologiczno - psychiatrycznej a nawet
ginekologicznej.
Będa potrzebne badania dodatkowe i te w/w konsultacje , Potem można
zaryzykować jakieś wytlumaczenie.
Więc przedewszystkim do lekarza o ile się tym martwi.
Marek

KIEROWNIK APTEKI pilnie poszukiwany
Re: CHRAPANIE
Czy Effortil jest na receptę ?