problem z kolanami

1. Data: 2004-10-31 14:07:40

Temat: problem z kolanami
Od: magda <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Moja koleżanka ma problemy z kolanami. Polega to na tym że nie ma
wystarczajaco duzo mazi i kolana bolą zwłaszcza podczas wchodzenia po
schodach.
Poradzcie co należy robić. Kiedyś słyszałam że można wcierać w nich
jakiś tłuszcz nie wiem czy to byl jakiś olej czy smalec? Czy ktoś
słyszał o czyms takim? Tylko nie doradzajcie żadnych tabletek po to pic
na wodę. pozdrawiam

2. Data: 2004-11-02 18:23:00

Temat: Re: problem z kolanami
Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tłuszcz nie wiem czy to byl jakiś olej czy smalec? Czy ktoś słyszał o
> czyms takim? Tylko nie doradzajcie żadnych tabletek po to pic na wodę.

Jeśli uzupełnianie niedoborów, naturalnie produkowanej przez organizm,
glukozaminy jest według Ciebie picem na wodę to jej nie zażywaj. Ja uważam
wprost przeciwnie, bo sam miałem takie kłopoty. Na efekty jednak trzeba
poczekać (przynajmniej miesiąc).

pozdrawiam
Szachysta

3. Data: 2004-11-03 17:35:20

Od: "michhallski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szachysta" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cm8jaj$k47$1@atlantis.news.tpi.pl...

Tabletki zawierające glukozaminę jedynie wspomagają odbudowę chrząstki
stawowej. Przede wszystkim trzeba ruszać kolanami jak najwięcej. Jazda na
rowerze itp. Jeśli bolą przy obciążeniu, ćwiczyć tak żeby nie obciążać.
TA maź w kolanie przestaje być produkowana przy bezruchu.

4. Data: 2004-11-03 19:55:33

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rowerze itp. Jeśli bolą przy obciążeniu, ćwiczyć tak żeby nie obciążać.
> TA maź w kolanie przestaje być produkowana przy bezruchu.

Zgadzam się, że ruch to lek na wszystko, ale umiarkowany. Glukozamina jest w
diecie prawie każdego sportowca. Szczególnie narażeni są biegacze, którzy
nie narzekają na brak ruchu, a mimo to łykają glukozaminę. Tak więc zarówno
brak jak i nadmiar ruchu jest szkodliwy, ale glukozamina na stawy pomoże
zawsze. Trzeba tylko uważać, bo podobno podnosi poziom cukru we krwi.

Szachysta

Skora
moczenie nocne
Pomiar cisnienia (oczy i krew)
Bardzo prosze o pomoc i wskazowki!
Co zrobić, żeby mieć dobry wynik badania EEG ?