problem z kotem

1. Data: 2004-07-21 13:38:03

Temat: problem z kotem
Od: "Anna Kaczmarczyk" <A...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam ogromny problem z kotem , nie moim lecz sąsiadów , który regularnie
nawiedza moj ogród i podsikuje mi tuje, które obsychają od dolu i wygladają
paskudnie. Czy jest jakas rada ,żeby kot trzymał się z dala od moich roślin
?
Pozdrawiam - Ania

2. Data: 2004-07-21 13:55:35

Temat: Re: problem z kotem
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kaczmarczyk" <A...@s...com.pl> napisał w
wiadomości news:cdlrjr$p0i$1@rabarbar.eu.org...
> [...]
wygladają
> paskudnie. Czy jest jakas rada ,żeby kot trzymał się z dala od moich

Namów sąsiadów, żeby go wykastrowali... Przynajmniej im nie zginie.
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2004-07-21 15:31:35

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cdlrjr$p0i$1@rabarbar.eu.org Anna Kaczmarczyk
<A...@s...com.pl> napisał(a):

> [...]
> regularnie nawiedza moj ogród i podsikuje mi tuje, które obsychają
> od dolu i wygladają paskudnie. Czy jest jakas rada ,żeby kot trzymał

Hejka. Jest oczywiście. :-) Zaproś do pomocy WaLkera ze szpadlem i
grabiami. ;-)
Pozdrawiam pamiętliwie Ja...cki

4. Data: 2004-07-21 15:46:36

Od: "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisała

> Użytkownik "Anna Kaczmarczyk" <A...@s...com.pl> napisała
> Czy jest jakas rada ,żeby kot trzymał się z dala od moich
> roślin
>
> Namów sąsiadów, żeby go wykastrowali... Przynajmniej im nie zginie.

Pewnie nie zginie ale życie będzie miał do d...
;) Pozdrawiam
Wojtek

5. Data: 2004-07-21 15:57:51

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Jest oczywiście. :-) Zaproś do pomocy WaLkera ze szpadlem i
> grabiami. ;-)

A nie trzeba przed tem kota zwężyć?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-07-21 16:10:20

Od: "Pawel Nowak" <p...@w...fema.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:cdlrjr$p0i$1@rabarbar.eu.org Anna Kaczmarczyk

A ja w ogrodniczym widzialem jakies preparaty zapachowe odstraszajace koty
psy itp...

pozdrawiam Pawel

7. Data: 2004-07-21 16:12:12

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisała

> Pewnie nie zginie ale życie będzie miał do d...

Grrrr, nie drażnić tygrysa,
to lepiej, żeby naprodukował od cholery i ciut bezdomnych zabiedzonych
kociaków, których życie będzie którkie i bez sensu, w czasie swojego
wspaniałego samczego żywota?
Jeszcze pozdrawiam, Agata ;)

8. Data: 2004-07-21 16:13:30

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Nowak" <p...@w...fema.krakow.pl> napisał w
wiadomości news:cdm4s4$rcs$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> A ja w ogrodniczym widzialem jakies preparaty zapachowe odstraszajace koty
> psy itp...

mhmmmm, ja widziałam też odstraszacze kretów. Buhahahahaha!
Pozdrawiam, Agata :)

9. Data: 2004-07-21 16:27:58

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> wrote in message

> Grrrr, nie drażnić tygrysa,
> to lepiej, żeby naprodukował od cholery i ciut bezdomnych zabiedzonych
> kociaków, których życie będzie którkie i bez sensu, w czasie swojego
> wspaniałego samczego żywota?

Moze zaniechac dalszej dyskusji na ten temat? Juz pare razy sie pojawial,
konkluzji zadnych, a mnie tylko cisnienie skacze :-(

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2004-07-21 16:33:03

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> to lepiej, żeby naprodukował od cholery i ciut bezdomnych zabiedzonych
> kociaków, których życie będzie którkie i bez sensu, w czasie swojego

Tak masz świętą rację. Moim sąsiadom w dziwnych okolicznościach kocięta
lądują w szambie a gdy wzięłam ich kocicę do wyjałowienia zaczęli o nią dbać
bo zaczęła być warta 80 zł !!!

Wszystkie moje kocury są kastrowane, to jedyny przymus i warunek
pozostawania u mnie w domu. Obecny kot Mutek jest tak fantastycznym kotem, z
tak fantastyczna fantazją i własnymi przemyśleniami że nie jeden
pełnokrwisty rozpłodowy kocur może się zakopać głębokaśno w ziemi.

Serdecznie Miłka

Piwonie - kiedy obcinać?
sezon ogórkowy - dziwne nazwy roślin
Rośliny owadożerne