problem z kotem

11. Data: 2004-07-21 16:37:01

Temat: Re: problem z kotem
Od: "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cdm4lq$9jo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Grrrr, nie drażnić tygrysa,
> to lepiej, żeby naprodukował od cholery i ciut bezdomnych zabiedzonych
> kociaków, których życie będzie którkie i bez sensu, w czasie swojego
> wspaniałego samczego żywota?

Łatwo Ci mówić, nie jesteś samcem. Trudno Ci to sobie wyobraźić ;)
Oczywiście kociaków mi żal...
Pozdrawiam
Wojtek

12. Data: 2004-07-21 17:16:13

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Łatwo Ci mówić, nie jesteś samcem. Trudno Ci to sobie wyobraźić ;)
> Oczywiście kociaków mi żal...

Jestem Samicą! Hrehre, to brzmi dumnie... I też swoje potrzeby mam ;) I
wyobraźnię. :)
Ok, wystarczy... Pozdrawiam, Agata

13. Data: 2004-07-21 17:17:26

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:iQwLc.226492$DG4.97666@fe2.columbus.rr.com...
> "Gusiek" <a...@W...onet.pl> wrote in message
>
> Moze zaniechac dalszej dyskusji na ten temat? Juz pare razy sie pojawial,
> konkluzji zadnych, a mnie tylko cisnienie skacze :-(

Na skoki cisnienia polecam serdecznie kropelki z głogu i jemioły. Dostępne w
aptece bez recepty :)
Pozdrawiam, Agata

14. Data: 2004-07-21 22:56:44

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kaczmarczyk" <A...@s...com.pl> napisał

> Mam ogromny problem z kotem , nie moim lecz sąsiadów , który regularnie
> nawiedza moj ogród i podsikuje mi tuje, które obsychają od dolu i
wygladają> paskudnie. Czy jest jakas rada ,żeby kot trzymał się z dala od
moich roślin

Przygarnąć kociczkę.

Pozdrawiam
p...@r...pl

15. Data: 2004-07-22 00:09:59

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kaczmarczyk wrote:

> [...]
> paskudnie. Czy jest jakas rada ,żeby kot trzymał się z dala od moich roślin

Widzialam takie rozwiazanie: dachowki ceglane potluczone na male kawalki,
wielkosci np. kciuka, rozsypane dosc gruba warstwa pod drzewem i naokolo, jak
kolko kory, tylko z cegly. Koty nie lubia chodzic lapami po ostrych rzeczach,
wiec moze sie odstraszy. Albo bedzie sikal na odlegosc :))))
Powodzenia.
Magdalena Bassett

16. Data: 2004-07-22 06:13:28

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a może posiac w kącie ogrodu kocimiętkę?

pzdr miaucząco Kuleczka

17. Data: 2004-07-22 14:20:31

Od: "JoShi" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Łatwo Ci mówić, nie jesteś samcem.
a ty jestes samcem z gatunku Felis catus ???

18. Data: 2004-07-22 14:58:32

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kaczmarczyk" <A...@s...com.pl> napisał w
wiadomości news:cdlrjr$p0i$1@rabarbar.eu.org...
> [...]
wygladają
> paskudnie. Czy jest jakas rada ,żeby kot trzymał się z dala od moich

Moze jakas oslonka naokolo pnia, zbita z kilku drewnianych deseczek?

^Lan

19. Data: 2004-07-22 15:58:25

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> a może posiac w kącie ogrodu kocimiętkę?
>
> pzdr miaucząco Kuleczka

Jam mam kocimiętkę w ogrodzie i moje koty jej nie zauważają. Tzn. nie
mają dla nich żadnych walorów zapachowych, tak więc nie będzie wabikiem ani
odstraszaczem dla kotów.

Serdecznie Miłka

20. Data: 2004-07-22 16:16:17

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> Jam mam kocimiętkę w ogrodzie i moje koty jej nie zauważają. Tzn. nie
> mają dla nich żadnych walorów zapachowych, tak więc nie będzie wabikiem ani
> odstraszaczem dla kotów.

Urwij kilka pędów i potnij je sekatorem, zobaczysz co się
będzie działo:-)

Pozdrawiam
Marta

Piwonie - kiedy obcinać?