problem z kotem

21. Data: 2004-07-22 17:07:04

Temat: Re: problem z kotem
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kaczmarczyk" <A...@s...com.pl> napisał w
wiadomości news:cdlrjr$p0i$1@rabarbar.eu.org...
> Witam
> Mam ogromny problem z kotem , nie moim lecz sąsiadów , który regularnie
> nawiedza moj ogród i podsikuje mi tuje, które obsychają od dolu i
wygladają
> paskudnie. Czy jest jakas rada ,żeby kot trzymał się z dala od moich
roślin

No to spróbuj jeszcze z kamforą. Podobno koty jej nie lubią...

22. Data: 2004-07-22 19:59:13

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Urwij kilka pędów i potnij je sekatorem, zobaczysz co się
> będzie działo:-)
>
> Pozdrawiam
> Marta

Już próbowałam i nic. Szczerze mówiąc ta kocimięta zdobi grobiki moich
kotów ... :-/

Serdecznie Miłka

23. Data: 2004-07-22 20:20:24

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał

> Przygarnąć kociczkę.

cd:
Na allegro Rafał Wolski sprzedawał piękną szylkretową Kajzerkę,
moja córka pobrała sobie zdjęcie na pulpit
:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

24. Data: 2004-07-22 20:42:31

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> Już próbowałam i nic. Szczerze mówiąc ta kocimięta zdobi grobiki moich
> kotów ... :-/

Moja kocimietka zdobi wszystko:-)

Pozdrawiam
Marta i zakocimiętkowany ogród;-)

25. Data: 2004-07-22 20:51:51

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja kocimietka zdobi wszystko:-)
>
> Pozdrawiam
> Marta i zakocimiętkowany ogród;-)

W moim przypadku kocimięta robi za swoisty ukłon w stronę moich kotów dla
ich zasług na polu duchowym i emocjonalnym.

A tak po za tym, to jest piękną i ciekawą byliną, długo kwitnącą dzięki
systematycznemu przycinaniu przekwitłych kwiatostanów ;-)

Serdecznie Miłka

26. Data: 2004-07-22 20:59:32

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał

> Pozdrawiam
> p...@r...pl

A'propos, przyniosłam niedawno ze stajni małego czarnego kota. W miocie
wyglądało na kocicę a okazało się że to kocurek. Jako Ona miał się nazywać
Frida ale jako że to On to jak go nazwać. Nadmienię że są już u mnie :
Hogatka, Helmut vel Mutek i Horacy. Dla nowo przybyłego do kociego
zgromadzenia również chciałabym imię zaczynające się na literę H. Co mi
podpowiecie ??? Tylko bez wygłópów prosze :-)

Serdecznie Miłka

27. Data: 2004-07-22 21:01:48

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> A tak po za tym, to jest piękną i ciekawą byliną, długo kwitnącą dzięki
> systematycznemu przycinaniu przekwitłych kwiatostanów ;-)

A kto by przycinał?
Polecam n. subsessilis.

Pozdrawiam
Marta

28. Data: 2004-07-22 21:19:03

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zgromadzenia również chciałabym imię zaczynające się na literę H. Co mi
> podpowiecie ??? Tylko bez wygłópów prosze :-)

Ogrodowo: Hiacynt lub Hortensjusz :-))
Pozdrowienia
Gosia

---

29. Data: 2004-07-22 21:28:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message news:cdp9sf$ij4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A'propos, przyniosłam niedawno ze stajni małego czarnego kota. W miocie
> wyglądało na kocicę a okazało się że to kocurek. Jako Ona miał się nazywać
> Frida ale jako że to On to jak go nazwać.

A nie moze byc Fredzio? Nie na H, ale zawsze ...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz