problem z kotem

31. Data: 2004-07-22 22:10:04

Temat: Re: problem z kotem
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał

> A'propos, przyniosłam niedawno ze stajni małego czarnego kota. W
miocie> wyglądało na kocicę a okazało się że to kocurek.

Oczywiście, że Miłek:-)))

Pozdrawiam
p...@r...pl

32. Data: 2004-07-22 22:15:28

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" wrote:

> Jako Ona miał się nazywać
> Frida ale jako że to On to jak go nazwać.

No to niech bedzie Fryc!

> Nadmienię że są już u mnie :
> Hogatka, Helmut vel Mutek i Horacy. Dla nowo przybyłego do kociego
> zgromadzenia również chciałabym imię zaczynające się na literę H. Co mi
> podpowiecie ??? Tylko bez wygłópów prosze :-)

OK, bez wyglupow; (^g^)

Harkot :)
Huncwot
Hostek - od hosty oczywiscie :)))

Magdalena Bassett

33. Data: 2004-07-22 22:32:16

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

34. Data: 2004-07-23 05:00:44

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

[ciach]
> Dla nowo przybyłego do kociego
> zgromadzenia również chciałabym imię zaczynające się na literę H. Co mi
> podpowiecie ??? Tylko bez wygłópów prosze :-)

Huron?

pozdr
Ania

35. Data: 2004-07-23 06:33:30

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cdq5gb$f16$1@atlantis.news.tpi.pl Ania Onet
<a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
>>
> [ciach]
>>
> Huron?

Hejka. Jak ma być bez wygłupów, to może lepiej Hóron. ;-)
Pozdrawiam jeżąco Ja...cki

36. Data: 2004-07-23 07:48:52

Od: Piotr Kieracinski <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> przyniosłam niedawno ze stajni małego czarnego kota. W miocie
> wyglądało na kocicę a okazało się że to kocurek.

Moja zona dostala kiedys "kocice" i nazwalismy ja Smolka, bo taka czarna
byla. Z czasem okazalo sie, ze to Asfalt.
pik

37. Data: 2004-07-23 12:20:13

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Horror :))))

38. Data: 2004-07-23 15:06:31

Od: "Andrzej" <a...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kaczmarczyk" <A...@s...com.pl> napisał w
wiadomości news:cdlrjr$p0i$1@rabarbar.eu.org...
> Witam
> Mam ogromny problem z kotem , nie moim lecz sąsiadów , który regularnie
> nawiedza moj ogród i podsikuje mi tuje, które obsychają od dolu i
wygladają
> paskudnie. Czy jest jakas rada ,żeby kot trzymał się z dala od moich
roślin
> ?
> Pozdrawiam - Ania

Temat z góry przegrany. Pomysłów jest sporo , ale sprawdzalność jak w walce
z kretami skąpa. Tuje i bukszpan z racji aromatyzerow są uwielbiane przez
samce do znaczenia. Można przejść się do najbliższego Gabinetu
Weterynaryjnego i popytać o repelenty i maskanty dla odstraszania kotów.
Rzecz całkowicie bezpieczna (!!!) dla roślin i zwierzą a może kotu
uprzykrzyć sikanie. W mieszkaniach sie sprawdza , na świeżym różnie , ale
można popróbować. Kamfora wydziela zapach , który koty denerwuje , podobnie
działaja inne silne smrodu co powowduje , że kot częściej znaczy , bo chce ,
żeby jego zapach był "na wierzchu". W/w preparaty są zwykle bezzapachowe a
działaja jedynie jako "antyferomony". U mnie sprawdziły się wyroby
DermaPharm`u , ale tylko zniechęciły koty w okresie najwiekszego nasilenia
rui , bo kot ja bumerang wróci znowu bo był na ziemi przed człowiekiem
Pozdrawiam - Andrzej F.

39. Data: 2004-07-23 15:07:51

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:mkWLc.227982$DG4.75307@fe2.columbus.rr.com...
> "Miłka" <m...@t...pl> wrote in message
>
> A nie moze byc Fredzio? Nie na H, ale zawsze ...
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Właśnie tak do niego mowie ostatnio. Wolam czasami tez Fuksik ;-)

Serdecznie Miłka

40. Data: 2004-07-23 15:09:27

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości