problem z leczeniem astmy

11. Data: 2001-10-11 22:36:10

Temat: Re: problem z leczeniem astmy
Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
news:3bc61afe.4836232@news.man.torun.pl...

> Tak ale kromony nie sa zadna alternatywa dla sterydow
> wziewnych!!!!!!!!!!!!

Dlatego że są za słabe ?

Sark

12. Data: 2001-10-11 22:42:26

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Chodziło mi o potrakowanie Intlu jao alternatywy dla Tilade o którym
pacjentka napisała
////Wszystko wskazuje na to , że jestem uczulona na leki stosowane w astmie
.Miałam silną reakcję uczuleniową na Tilade .////
Może to nie uczulenie na Tilade a na gaz czy inne związki tworzące aerozol.

Sark

13. Data: 2001-10-12 05:53:48

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Oct 2001, Sark wrote:

> Dlatego że są za słabe ?
>
> Sark

tak mowia autorytety. Poza tym nie maja wplywu na remodeling
sciany oskrzela (albo maja znikomy)

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

14. Data: 2001-10-15 08:33:33

Od: wojo <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anhela wrote:

> --

> flixotide tak.

Nie jestem lekarzem ale flixotide to chyba propionian flutikazonu a pulmicort
to budezonid - czy sa to odpowiedniki pod wzgledem dzilamnia czy synonimy tego
samego?

15. Data: 2001-10-15 12:27:50

Od: "Anhela" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Anhela
Użytkownik "wojo" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
pulmicort
> to budezonid - czy sa to odpowiedniki pod wzgledem dzilamnia czy

przeciez jest napisane, ze odpowiedniki.

16. Data: 2001-10-15 15:15:51

Od: wojo <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anhela wrote:

> [...]
> pulmicort
> synonimy tego
>
> przeciez jest napisane, ze odpowiedniki.

Poszukiwalem raczej pod inna nazwa handlowa tego samego specyfiku - ale
dzieki - przyjrze sie temu - czy jest to na ryczalt?

17. Data: 2001-10-15 19:45:19

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> A próbowałaś Intalu (nie w aerozolu) ale w podawnaego w starszą techniką -
> proszek w kapsułkach podawany poprzez specjalnie do tego wykonany
> spinhaler-turbo inhalator. Intal i Tilade zaliczają się do kromonów al Intal
> to : kromoglikan disodowy a Tilade to kromoglikan disodowy. Poza tym
> podawanie starszą techniką może wyeliminuje wpływ gazów tworzących aerozol.
>
> Sark

Dzięki za odpowiedź . Próbowałam ale to nie wystarczało .
Mam wrażenie a raczej przekonanie , że mój problem nie dotyczy nośnika albo nie
tylko nośnika .
Potrzebuję chyba czegoś mocniejszego niż Intal .Poza tym nie czuję się dobrze
także po serevencie , flixotide i singularze . Po wszystkich albo po którymś z
nich .
Nie wiem jak sprawdzić po którym nie narażając się na kłopoty .

18. Data: 2001-10-16 12:42:50

Od: "Anhela" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--

> Poszukiwalem raczej pod inna nazwa handlowa tego samego specyfiku - ale
> dzieki - przyjrze sie temu - czy jest to na ryczalt?

chyba tak, skoro za kazdym razem kiedy kupuje flixotide to place niecala 1/3
ceny.
z tego co slyszalam flixotide jest ciut lepsze niz budesonid. podobno ma
mniej skutkow ubocznych, chociaz szczerze mowiac nie zauwazylam roznicy.
pozdr.
Anhela

19. Data: 2001-10-18 20:13:55

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Znow przegladalem troche pl.sci.medycyna.

"Sark" <w...@p...onet.pl> rzecze:
> Intal i Tilade zaliczają się do kromonów al Intal
>to : kromoglikan disodowy a Tilade to kromoglikan disodowy

Drogi/a Sarku. To na pewno przejezyczenie...

Tilade = nedokromil sodu
Intal = kromoglikan disodowy

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!

20. Data: 2001-10-18 20:13:56

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

<c...@w...pl> rzecze:
>Potrzebuję chyba czegoś mocniejszego niż Intal .Poza tym nie czuję się dobrze
>także po serevencie , flixotide i singularze . Po wszystkich albo po którymś z
>nich .

Czekamy w Polsce na polaczenie flutikazonu i salmeterolu w jednym
inhalatorze proszkowym... Bedzie to ciekawe, ale chyba dosc drogie.

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--
[...]

aaa
dyslekcja
Migotanie przedsionków serca - gdzie leczyc?
dyslekacja
proszę o adres