problem z mailo

1. Data: 2004-12-23 21:32:56

Temat: problem z mailo
Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć. od jakiegoś czasu poruszam sie po mailody i do tej pory nie miałam
problemów ze ściąganiem wzorów, zamieszczaniem własnych czy wystawianiem
komentarzy. Ostatnio niektóre wzory nie chcą się sciągnąć i nie ma mowy o
wystawieniu komentarza - podziękowania za wzór. Wyświetlają sie "robaczki" z
linkiem do strony głównej i komentarz nie wchodzi. Czy wiecie coś na ten temat.
Wszystkim życzę WESOŁYCH ŚWIĄT
Krystyna

1. Data: 2004-12-24 08:36:20

Temat: Re: problem z mailo
Od: "Goska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.

A ja mam tez od niedawna problem z ich wyszukiwarka. Zupelnie nie dziala.

Przy okazji:

Wesolych Swiat i duzo czasu na robotkowe szalenstwa!

Goska Wroclaw

Wesołego... robótkowania ;)
WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
Serdeczne zyczenia :)