problem z mężem-wymienić !!!!

1. Data: 2002-08-16 20:30:14

Temat: problem z mężem-wymienić !!!!
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nigdy nie sądziałam, że będę kiedykolwiek miała taki problem,
ale życie przynosi różne niespodzianki

mam męża od kwietnia, znamy się już 5 lat,
początkowo kolega z roku, zakochaliśmy się,
mam mieszkanie, wprowadził się, mieszkaliśmy 2 lata,
pod koniec studiów decyzja o ślubie

przez ostatni rok - tylko ja nas utrzymywałam,
jako studentak, stypendia,
jestem pracoholiczką, muszę coś pożytecznego robić coś każdego dnia,
wcześniej on pracował, ale rzucił pracę (po mojej namowie, że stać go na coś
lepszego)

on - szukał pracy

OK, pomyśłałam, skończymy studia - jakoś to będzie

otóż nie jest

na pytanie - co dalej, nie ma $, mówi, że jakoś to będzie
ja po prostu się boję każdego kolejnego dnia z jego podejściem do życia,

gdy ja idę na rozmowę kwalifikacyjną w sprawie pracy
i się pytam jego (po 8 rozmowach) jak się przygotować
słysze odpowiedź - nie przygotowuj się, oni grają ludźmi

no z takim podejściem to on nie ma szans!!!

na moje pytanie - czy w ciągu ostatniego roku nie było żadnego powodu aby
poważnie pomyśleć o pracy - odpowiedział, że nie
czyli ani ja, ani ślub nie był tym powodem

jak go zmobilizować?
bo to typ, który nie dostanie kopa to nic nie zrobi ... niestety

skończyłam studia i jestem autentycznie zmęczona,
no i mam mężą

pies, nootebok - spełaniam jak głupia każdą jego zachciankę
i on mi mówi, że chce dzieci?

kocham tego skurczybyka,
no ale zauważam u siebie narastającą nienawiść .....
chyba zmienię go "na lepszy model" :-))))

proszę o rady
ale nie w stylu
1. ogólnie problemy z bezrobociem
2. przecież znałaś go przed ślubem

ZAWIEDZIONA

1. Data: 2002-08-16 20:43:34

Temat: Re: problem z mężem-wymienić !!!!
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> kocham tego skurczybyka,
> no ale zauważam u siebie narastającą nienawiść .....
> chyba zmienię go "na lepszy model" :-))))

I tak minie Ci życie.....

J.

1. Data: 2002-08-16 20:43:40

Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to znaczy wymienić?
tak nie moze mi minąć życie, nie chcę nie nie nie nie nie nie nie

1. Data: 2002-08-16 21:08:52

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> tak nie moze mi minąć życie, nie chcę nie nie nie nie nie nie
nie

Cały

1. Data: 2002-08-16 21:09:58

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> tak nie moze mi minąć życie, nie chcę nie nie nie nie nie nie
nie

Cały świat jest pełen takich zawiedzionych kobiet. Jak myślisz,
dlaczego?

Jo.

1. Data: 2002-08-16 21:17:37

Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

może podejmują złe decyzje w swoim życiu?
albo ich nie podejmują?

1. Data: 2002-08-16 21:33:38

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

myślisz,

> może podejmują złe decyzje w swoim życiu?
> albo ich nie podejmują?

właśnie!
Jo.

1. Data: 2002-08-16 22:48:15

Od: "Veronika" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ajjpg3$g0q$...@n...tpi.pl...

> Cały świat jest pełen takich zawiedzionych kobiet. Jak myślisz,
> dlaczego?
>
> Jo.

Dlatego, że mężczyźni są leniwi, pod każdym względem, a kobiety boją się
samotności i są marudne .

V-V

1. Data: 2002-08-17 01:47:02

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"wojus" <w...@w...pl> writes:

[...]

> jak go zmobilizować?
> bo to typ, który nie dostanie kopa to nic nie zrobi ... niestety

dac mu tego kopa, zgodnie ze swoja wlasna rada :)

> skończyłam studia i jestem autentycznie zmęczona,
> no i mam mężą
>
> pies, nootebok - spełaniam jak głupia każdą jego zachciankę
> i on mi mówi, że chce dzieci?

Postaw sprawe jasno. Kto bedzie was utrzymywal, jak Ty urodzisz
dziecko?
Aniol stroz?

Poza tym obetnij mu wszelaka kase, na jakiekolwiek zachcianki. jak sie
upomni, to zwroc mu uwage, ze czas juz najwyzszy zaczac zarabiac.

Jak i to nie pomoze, to wystaw go za drzwi. Pisalas, ze mieszkanie
twoje, wiec mozesz spokojnie tak zrobic.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-08-17 09:49:33

Od: "Asasello" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wojus" w wiadomości news:ajjncc$6b6$1@news.tpi.pl...
> nigdy nie sądziałam, że będę kiedykolwiek miała taki problem,

im szybciej powiesz mu do wiedzenia tym lepiej.
albo wtedy natychmiast weźmie się w garść (jeśli mu na Tobie zależy)
albo będziesz mogła zaczynać wszystko od nowa - z kim innym

tak czy siak możesz tylko zyskać...

a co do 'kocham tego skurczybyka'
- wierz -
niedojrzała miłość nie przetrwa próby realnego życia
a przecież ten owoc na takim etapie znajomości
powinien być już znacznie dojrzalszy
więc zaaplikuj mu szybko tę kwarcówkę (w postaci "do widzenia")
- może pomoże :-)

a.

??
Asertywnosc