problem z ramieniem.

1. Data: 2003-04-19 14:38:32

Temat: problem z ramieniem.
Od: DOSik <d...@-...gower.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakichś dwuch miesięcy mam tego typu problem: Kiedy poruszam ręką w
jakiś niestandardowy sposób (np. wyginam do tyłu, chcąc się
"przeciągnąć", albo rzucam piłkę) czuje jak w ramieniu coś mi
"przeskakuje". wywiołuje to silny, nawet bardzo ból przez kilka sekund,
po czym, gdy kość z powrotem wróci na swoje miejsce ból ustaje. Jednak
utrudnia to wiele czynności. Przede wszystkim ćwiczenia.

Udać się z tym do lekarza, czy ktoś miał podobny przypadek i coś mi
doradzi?

Pozdrawiam i życzę wesołych i zdrowych świąt Wielkiej Nocy.
|___|___|___|_|___\ >[< GG: #1440808 ## DOSik@IRCNet >]<

2. Data: 2003-04-19 18:26:59

Temat: Re: problem z ramieniem.
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DOSik" <d...@-...gower.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> po czym, gdy kość z powrotem wróci na swoje miejsce ból ustaje. Jednak
> utrudnia to wiele czynności. Przede wszystkim ćwiczenia.

a miales jakis uraz barku?
takie objawy sugeruja niestabilnosc stawu

3. Data: 2003-04-19 18:59:13

Od: DOSik <d...@-...gower.pl> szukaj wiadomości tego autora

Autor: pestifer (p...@p...fm)
MsgID: <b7s4e1$etu$1@nemesis.news.tpi.pl>

> a miales jakis uraz barku?
> takie objawy sugeruja niestabilnosc stawu

Właśnie o to chodzi, że wcześniej żadnych problemów z barkami nie
miałem. Jesli to rzeczywiście stawy, to czy konieczna będzie wizyta u
lekarza?

4. Data: 2003-04-20 15:31:14

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Właśnie o to chodzi, że wcześniej żadnych problemów z barkami nie
> miałem. Jesli to rzeczywiście stawy, to czy konieczna będzie wizyta u

mysle, ze powinien to ogladnac ortopeda

Duphaston-skutki uboczne
pieczenie
kwasek cytrynowy szkodliwosc