problem z tradzikiem

1. Data: 2003-04-01 20:57:27

Temat: problem z tradzikiem
Od: "perelka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam 20 lat i ciagle mam problemy z tradzikiem. Mam go gdzies od 4klasy
podstawowki i jak dotad nie udalo mi sie go jako tako usunac. Przez wakacje
mam go mniej bo sloneczko go jakby wysusza. Do dermatologa juz nie pojde bo
ciagle mi antybiotyki przepisuje a one nic nie pomagaja. Tradzik moj wyglada
jak podskorne wrzody i jest bardzo bolesny.Jakis tydzien temu juz prawie nic
nie mialam...w te sobote sie na nowo zaczelo:( cala brode mam obsypana i
okolice nosa:( Biore vit e ale to tez ledwo co pomaga. Smaruje na noc
sudocremem i staja sie jakby jasniejsze. Ale ja sie chce go pozbyc raz na
zawsze!!!Blagam pomozcie. W te sobote tj.5.04 ide na urodziny i chcialabym
miec go prawie niewidocznego,albo w ogole go nie miec. Macie jakas rade na
moj problem?

pozdrawiam
perelka

2. Data: 2003-04-01 21:12:15

Temat: Odp: problem z tradzikiem
Od: "Asia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli te antybiotyki nie pomogły to może warto spróbować tabletek
antykoncepcyjnych choćby Diane 35, wielu osobom cera się poprawiła już w
krótkim czasie.
pozdrawiam,
Joanna Sosnowska

3. Data: 2003-04-01 21:14:41

Temat: Re: problem z tradzikiem
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "perelka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
bo
> ciagle mi antybiotyki przepisuje a one nic nie pomagaja.

A przed podaniem antybiotyków dermatolog może powinien zrobić posiew? Może
znajdzie wtedy odpowiednie leki? A może to problemy hormonalne? Byłaś u
endokrynologa?

DominikaNM

4. Data: 2003-04-01 22:09:32

Od: "grzegorz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

rad jes sporoooooooooooooo http://www.luskiewnik.gower.pl/PRYSZCZE2002.htm
G.

5. Data: 2003-04-02 12:12:22

Od: "perelka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jeśli te antybiotyki nie pomogły to może warto spróbować tabletek
> antykoncepcyjnych choćby Diane 35, wielu osobom cera się poprawiła już w
> [...]

bralam diane35 przez ok pol roku i nic nie pomoglo a do tego mi jakas
wysypka na calym ciele wyskoczyla

6. Data: 2003-04-02 12:28:05

Od: "perelka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Asia" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> bralam diane35 przez ok pol roku i nic nie pomoglo a do tego mi jakas
> wysypka na calym ciele wyskoczyla
macie jakies domowe sposoby? blagam pomozcie, bo ja juz na prawde nie
wytrzymuje z tym :(((

7. Data: 2003-04-02 13:55:16

Od: "Beatka" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mialam taki sam problem i odkad dermatolog przepisal mi DIFFERIN wygladam
o niebo lepiej.Differin kosztuje ok.40 zl. mozna go kupic w kazdej aptece
najlepiej kup Differin krem bo wysusza mniej skore niz zel .Zapewne w
aptece nie beda mieli D. w kremie, powiedz niech Ci zamowia(ja zawsze tak
robie i jest juz na drugi dzien).Mialam podobna postac tradziku jak ty i
najpierw smarowalam tym kremem cala twarz , a kiedy stan skory sie polepszyl
tylko pojedyncze miejsca.Ten krem jest naprawde bardzo skuteczny , nawet
kiedy krosty pod skora juz wyjda to po posmarowaniu przestaja "dojrzewac", i
bolec.Bardzo Ci go polecam, warto wydac te 40 zl bo daje swietne rezultaty,
a nie przyzwyczaja skory ( nie zawiera antybiotyku) wiec mozna go dlugo
stosowac (ja uzywam juz 6 tubke),jest wydajny.
Powodzenia Beata

8. Data: 2003-04-02 14:51:52

Od: "perelka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

> [...]
> a nie przyzwyczaja skory ( nie zawiera antybiotyku) wiec mozna go dlugo
> stosowac (ja uzywam juz 6 tubke),jest wydajny.

na recepte czy bez recepty ?

9. Data: 2003-04-02 16:19:33

Od: "Beatka" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na recepte czy bez recepty ?
BEZ

10. Data: 2003-04-04 21:11:50

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BEZ

Differin zarówno w żelu jak i w kremie jest na receptę.
To, że gdzieniegdzie można go kupić bez Rp to już inna sprawa.

Gastroenterolog
nefrologia
Badanie kariotypowe
Dentysta i migdałek...