problem z trawą

21. Data: 2002-04-18 19:36:35

Temat: Re: problem z trawą
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gandalf" <p...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a9lg9l$29l$1@news.onet.pl...
> Kup sobie kozy - i ser będzie i mleko i mięso i kosiarkę będziesz mógł
> sprzedać ;)
>
> Użytkownik "GREG" <7...@w...pl> napisał w wiadomości

To chyba najsensowniejsze rozwiazanie. Tyle ze koza zanieczyszcza chodnik i
trzeba ja doić.
Czym doic koze? Czy sa elektryczne dojarki do koz?
;-)
Pozdr
Grzegorz

22. Data: 2002-04-18 20:37:53

Temat: Re: problem z traw
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Polsce latem trzeba kosic trawe co 2-3 dni. Jesli chcesz miec ladny
> trawnik to zamiast biegac bezsensownie jak Forest Gump kop doly i
wysypuj
> doń trawę.

Kosiłem Wembley najwyżej 5-6? razy w roku a i tak uważam, że to za dużo.
Wyrastała maksymalnie na 10-12 cm i wówczas były problemy. Bo trzeba było
to robić na dwa razy. A ja jestem pracowity leń. I szukam wszelakich
rozwiązań aby nic nie robić i się nie napracować. Nota bene jestem jeszcze
w pracy.

> I już nie pytaj czym kopać doły.

Dlaczego?

> Francuzi przechowują szpadle w piasku z olejem.

Mądrze robią. Godne naśladowania.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

23. Data: 2002-04-18 20:58:31

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba najsensowniejsze rozwiazanie. Tyle ze koza zanieczyszcza
chodnik i
> trzeba ja doić.

Wybacz dyletantowi! Ale pci menskiej tysz?
;-)))))))))))))

> Czym doic koze? Czy sa elektryczne dojarki do koz?

Może małe kózki?

24. Data: 2002-04-19 01:15:45

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Radomska-Trafas" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Trawa rośnie na tyle szybko, że po tygodniu jest jej za dużo i zalega
> zmielona na trawniku zamiast się wchłaniać. To działa tylko na początku i
> pod koniec sezonu gdy wolniej rośnie.

Teraz jest jakby poczatek sezonu, a trawa rosnie jak szalona.
Potem zwykle zwalnia. Pewnie to roznice klimatyczne - tutaj
w lecie jest gorecej niz w Polsce i trawa tego nie lubi (z wyjatkiem
tej, ktora rosnie w cieniu).

A poza tym moja rada: absolutnie nie nawozic trawnika.
Nawozona trawa rosnie szybciej i sa wieksze klopoty z koszeniem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

25. Data: 2002-04-19 01:17:40

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"GREG" <7...@w...pl> wrote in message news:3cbf0509@news.vogel.pl...
> Może poleciłbyś jakiś sprawdzony model tej kosiarki, wraz z niską ceną ;-)

Poniewaz mieszkam w USA, raczej nic to nie da.

Pozdrowienia,
Michal

26. Data: 2002-04-19 14:32:19

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Lenda" <m...@c...com.pl> wrote in message news:a9pb22$qc8$1@news.tpi.pl...

> trawa
> >
> i nie robi ci sie "filc" ????

Przyroda jest w rownowadze. Jesli moje koszenie stworzy trawie gorsze
warunki, to bedzie ona rosnac wolniej i bedzie mniej koszenia.

A "filcu" nie zauwazylem. Problemy zreszta wystepuja najbardziej na terenie
przylegajacym do sasiadow, ktorzy swoja trawe nawoza. Zawsze troche
nawozu przedostanie sie na moja trawe i rosnie wtedy za szybko.

Pozdrowienia,
Michal

27. Data: 2002-04-19 14:54:42

Od: "Marek Lenda" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
trawa
> wyrasta za duzo. Ale nawet wtedy po pewnym czasie scinki sie rozkladaja i

i nie robi ci sie "filc" ????

do tych co znają 3d Landscape 4
danica-pomocy
Zbulwersowałam się!
[allegro] ksiazki przyrodnicze i nie tylko ...
Gdzie strona Winnicy Golesza?