problem z wynagrodzeniem za zieloną szkołę

1. Data: 2004-06-19 10:08:15

Temat: problem z wynagrodzeniem za zieloną szkołę
Od: Anka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w szkole była taka sytuacja - wychowawca świetlicy szkolnej pojechał z
jedną z trzecich klas na zieloną szkołę w charakterze dodatkowego
opiekuna (w naszej szkole jest zwyczaj że jako dodatkowy opiekun jedzie
rodzic,który sprawuje tę opiekę bezpłatnie, w powyższym przypadku
chętnemu rodzicowi odmówiono z błahego powodu, a w jego miejsce wysłano
wspomnianego wychowawcę w ramach delegacji), w czasie trwania zielonej
szkoły pozostali wychowawcy świetlicy musieli przejąć wszystkie
obowiązki i dyżury wczasującego się wychowawcy i dostosować swoje
godziny pracy tak by świetlica mogła funkcjonować, a teraz okazuje się
że ten wychowawca dostał jeszcze dodatkowe wynagrodzenie które
przysługuje wychowawcom za zieloną szkołę, czy tak być powinno? co można
zrobić? może ktoś coś doradzi? dziękuje za wszelkie sugestie

2. Data: 2004-06-19 10:39:47

Temat: Re: problem z wynagrodzeniem za zieloną szkołę
Od: Grendel <g...@h...gov> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jun 2004 12:08:15 +0200, Anka napisał(a):

> przysługuje wychowawcom za zieloną szkołę, czy tak być powinno? co można
> zrobić? może ktoś coś doradzi? dziękuje za wszelkie sugestie

Nie pracować na etacie? ;) U mnie w szkole istnieje przeświadczenie
(całkiem słuszne zresztą), że zatrudnionemu na cały etat można
kazać wszystko ;). Z jednej strony plan układa się 'pod etatowców'
(tzn. minimalizuje się ilość ich 'okienek' jeśli jest taka
możliwość), z drugiej jednak strony, to na etatowców spadają
obowiązki związane z opieką nad uczniami w nieprzewidzianych
sytuacjach, zastępstwa, dyżury na korytarzach, zostawanie po lekcjach w
celu opracowania jakichś projektów, plakatów na targi edukacyjne
itd.itp...

Każdy kij ma bramkę, a piłki są dwie (czy jakoś tak ;))

--
Grendel

3. Data: 2004-06-19 10:48:49

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 19 Jun 2004 12:08:15 +0200, na pl.soc.edukacja, Anka napisał(a):

> [...]
> przysługuje wychowawcom za zieloną szkołę, czy tak być powinno? co można
> zrobić? może ktoś coś doradzi? dziękuje za wszelkie sugestie

Tak być powinno. Ów wychowawca pojechał tam służbowo i jednak nie na
wczasy, ale w celu opieki nad dziećmi, którą to opiekę pełnił 24 godziny na
dobę, a więc także w czasie, kiedy inni pracownicy świetlicy dawno już
mieli wolne i cieszyli się rozkoszami życia domowego/prywatnego.
Nie mówiąc już o tym, że przebywał poza miejscem zamieszkania, więc w sumie
w firmach normalniejszych niż szkoły, dostałby jeszcze diety.

--
Eva Sheers

problemy z czytaniem i ortografią DYSLEKSJA
Linux na maturze
Moda na wstawanie
Program do wypisywania świadectw oceny opisowej w klasach 1-3
Program do wypisywania świadectw oceny opisowej w klasach 1-3