problem z zębem

21. Data: 2004-10-27 15:36:06

Temat: Re: problem z zębem
Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:qiqk55t7z872$.dlg@iska.from.poznan...

> Ale zdajesz sobie sprawę, że zęby które są nad tymi usuniętymi będą się
> wysuwać, i że to nie tylko kwestia estetyki?

Nie zauwazylam u mnie takiego zjawiska....

Magda

22. Data: 2004-10-27 15:50:45

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-27 17:36:06 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Mrówka* skreślił te oto słowa:

> Nie zauwazylam u mnie takiego zjawiska....

"Jeżeli doszło do utraty zębów konieczne jest ich uzupełnienie. Każda nawet
pojedyncza luka stwarza, bowiem zagrożenie dla sąsiadujących z nią zębów.
Mają one tendencję do pochylania się, a nawet przesuwania w kierunku wolnej
przestrzeni. Ząb przeciwstawny wysuwa się z zębodołu, staje się "dłuższy",
a to z biegiem czasu może doprowadzić do jego utraty."

Reszta tu:
http://www.dentonet.pl/?s=1&sID=31&a=4&pID=547

I ja u siebie tego też nie zauważyłam, dopóki przy zakładaniu korony nie
okazało się, że zęba nad nim trzeba porządnie przypiłować, bo przez pól
roku zdołał się obniżyć.

O ile na estetyce można sobie oszczędzać wg własnego uznania, to na zdrowiu
IMO nie warto, bo ostatecznie kończy się na dużo większych wydatkach.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

23. Data: 2004-10-27 20:08:21

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest blad sztuki lekarskiej, bo taka "protezka" zagraza
> zyciu. mozna sie nia zadlawic, czy polknac.
> jesli juz to lepszy jest most.

A mozesz cos napisac wiecej o mostku?Co to takiego?

Magda

24. Data: 2004-10-27 20:09:18

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale jak sie ma ulamac, skoro korona chroni wlasnie
> przed takim powiklaniem. (zakladam, ze korona
> wykonanan jest zgodnie ze sztuka dentystyczna ;;))

Pytam czy jezeli polowa zeba odpadnie to czy jest sens sztukowac druga
polowe?

Magda

25. Data: 2004-10-27 20:10:13

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

<ciach>
> O ile na estetyce można sobie oszczędzać wg własnego uznania, to na
zdrowiu
> IMO nie warto, bo ostatecznie kończy się na dużo większych wydatkach.

Dzieki,o tym nie wiedzialam.

Magda

26. Data: 2004-10-27 20:28:14

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pytam czy jezeli polowa zeba odpadnie to czy jest sens sztukowac druga
> polowe?

Zawsze jest sens leczyć zęby, a metoda to sprawa konkretnego przypadku.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

27. Data: 2004-10-28 00:30:55

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:clov6a$b05$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A mozesz cos napisac wiecej o mostku?Co to takiego?

zeby obok luki szlifuje sie pod korony, i one stanowia
filary do ktorych przymocowana jest korona zastepujaca
nieobecny most.

iwon(k)a

28. Data: 2004-10-28 00:31:28

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:clov83$eom$1@news.onet.pl...
> Pytam czy jezeli polowa zeba odpadnie to czy jest sens sztukowac druga
> polowe?

jest sens, ale na to trzeba dac korone.

iwon(k)a

29. Data: 2004-10-28 09:11:19

Od: "eno" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> prywatne
>
> Ale wiesz, ten co wyrywa zęby to też dentysta... ;-) zamierzasz iść do
> kowala?

liczę że przynajmniej tego nie spaprze ;)

30. Data: 2004-10-28 09:14:04

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zeby obok luki szlifuje sie pod korony, i one stanowia
> filary do ktorych przymocowana jest korona zastepujaca
> nieobecny most.

Dzieki :-)

Magda

Stany nerwowe u dziecka