problem ze spaniem

1. Data: 2006-02-23 13:58:05

Temat: problem ze spaniem
Od: "krogulec" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czy jest jakies medyczne uzasadnienie ze człowiek nie moze spac od 2
tygodni, mimo ze nie ma zadnych stresów i nie wynika to chyba z psyche
nie mowie ze zupełnie ale 2 godziny płytkiego snu przez cała noc jeszcze po
tabletkach, naprawde mozna sie wykończyc , probowałam juz wszystkiego i nic
nie pomaga , a głowa boli coraz bardziej i wogole wszytsko zaczyna włacznie
z sercem, a samopoczucie samemu mozna sie domyslic
Prosze poradzcie
moze nie trzeba do lekarza
Pozdrawiam
Kate

2. Data: 2006-02-23 14:24:13

Temat: Re: problem ze spaniem
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Feb 2006 14:58:05 +0100, krogulec napisał(a):
> [...]
> nie pomaga , a głowa boli coraz bardziej i wogole wszytsko zaczyna włacznie
> z sercem, a samopoczucie samemu mozna sie domyslic

hehe
a ja za to ciągle bym spała!!!

PS. w ciąży nie jestem :)

3. Data: 2006-02-23 14:35:58

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]

A ja powiem tak - przed spaniem wypić ciepłe mleko z miodem, piwko lub nie
pić nic, a na pewno nic nie jeść zwłaszcza ciężkiego. Melisa ponoć jest
rewelacyjna na kłopoty ze snem.

Położyć się, wyłączyć myśli i zasnąć lub leżąc pooddychać chwilę głęboko z
przepony (zamiast do płuc pompuj powietrze głęboko do przepony). Jeśli nie
pomaga to dobrze działa też usypianie przy muzyce relaksacyjnej albo innej
którą lubisz ale stonowanej (nie rock;P). Ja lubię Enigmę np. Chodzi o to by
ukoić zmysły i wyciszyć myśli, albo chociaż skierować je na przyjemne
tematy. Dobrze robi też kąpiel ciepła przed snem.

W sumie, do wyboru do koloru. Leków nie polecam, bo to zawsze smutna
ostateczność i cóż, łatwo się od nich uzależnić zarówno fizycznie, jak i
psychicznie.

A innym gwarantem słusznego snu jest po prostu wysiłek fizyczny. Praca
fizyczna lub ćwiczenia. Zdziwisz się, jak bardzo pobudzają i jak dobrze się
po nich śpi.:) Słodkich snów życzę.

Pozdrawiam,
Akulka

żylaki - poszukuję lekarza