problemy z dłońmi

1. Data: 2006-06-04 21:09:05

Temat: problemy z dłońmi
Od: Pchełka <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.

Moja znajoma ma pewnien problem. Miała dość częsty kontakt z wodą, a teraz w
związku z tym pewne problemy z dłońmi a właściwie z palcami- nie może ich
wyprostować. Nie jest to raczej (choć nie jestem pewna) zwyrodnienie, bo ją to
nie boli. Jedynym problemem jest właśnie to, że ma je wykrzywione. Bardzo się
tego wstydzi, dlatego chciałabym jej jakos pomóc. Możecie coś poradzić? Może
jest jakiś dobry lek, maść? Dziękuję z góry za każdą sygestię.

pozdrawiam

ewelina

2. Data: 2006-06-05 07:27:50

Temat: Re: problemy z dłońmi
Od: "Wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ewelina
>
> z opisanej przez Ciebie doleglwości Twoja znajoma ma reumatoidalne zapalenie
stawów co objawia sie min zniekształeniem palców rąk co u kobiet jest bardzo
krępujace. Najlepiej niech się uda z tym do reumatologa.Leczenie tej choroby
polega na podawaniu choremu leków wpływających na proces immunologiczny, leki
działajace p/zapalnie, p/bólowo leczenie preparatami złota, stosuje sie
równiez leczenie fizyalne, kinezyterapię oraz lecz. operacyjne ale to wszystko
niech zależy od lekarza po wczesniejszych badaniach na istnienie czynnika
reumatoidalnego.
Pozdrawiam
Wiolka

3. Data: 2006-06-05 10:37:52