problemy z komunikacją

11. Data: 2006-08-07 17:41:12

Temat: Re: problemy z komunikacją
Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Aug 2006 19:10:51 +0200, entroper napisał(a):

> Pytanie, po cholerę wytłuszczać pół swojego tekstu - naprawdę uważasz, że
> objawiasz nam prawdy tak doniosłe, a my sami nie będziemy wiedzieli, na co w
> tekście zwrócić uwagę ? Bo jeśli, to może od razu pisz ewangelię...

Dwie litery to pól tekstu? To ja staram pomóc odbiorcy, zadaję sobie
dodatkowy trud a tu taka niewdzięczność :D

Nigdy się nie zbliżyłem do połowy tekstu - najwyżej 25%

Wytłuszczanie więcej niż połowy tekstu dałoby odwrotny skutek -
podkreśliłoby to co niewytłuszczone, więc tego nie robię ;)

Rozumiem, że nadmierne wytłuszczanie, zwłaszcza rzeczy oczywistych może
uwłaczać twemu intelektowi, ale zważ, że wytłuszczanie zastępuje też
częściowo intonację, której brak w słowie pisanym. Przyznaję jednak, że sam
czasem też odbieram z niesmakiem swoje wytłusdzczone teksty. Chyba jakiś
kompromis by się przydał :)

--
Immon

12. Data: 2006-08-08 00:47:13

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kurtz" napisał w wiadomości

> Chciałbym się poradzić, mianowicie mój problem polega na ty, że...
> ...Czy można to zmienić, czy jest to częścią mojej osobowości i nic nie
> da się zrobić? Może jest jakaś dobra literatura w tym temacie, to
> chociaż od strony teoretycznej sobie coś przyswoję.

Przeczytaj książkę Dale'a Carnegie'go "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie
ludzi". Już po kilku stronach pierwszego rozdziału odżyjesz. :)

pozdrawiam
michał

--
"Wniosek to punkt, w którym nie masz siły dalej myśleć"

13. Data: 2006-08-08 08:33:45

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Immon" <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl>
napisał w wiadomości news:11bvcmitbpfd1$.16g54oi3y8air.dlg@40tude.net...

> [...] swoje wytłusdzczone teksty.

*Jakie?*

--
Sławek

14. Data: 2006-08-08 10:40:25

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Aug 2006 10:33:45 +0200, Slawek [am-pm] napisał(a):

> *Jakie?*

*takie :)*

--
Immon

15. Data: 2006-08-08 10:41:28

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Aug 2006 02:47:13 +0200, michal napisał(a):

> Przeczytaj książkę Dale'a Carnegie'go "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie
> ludzi". Już po kilku stronach pierwszego rozdziału odżyjesz. :)

Na jakiś czas... ;)

--
Immon

16. Data: 2006-08-08 11:05:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Immon" napisał w wiadomości

> Na jakiś czas... ;)

Nie trzeba było potem czytać książki "Jak pozbyć się przyjaciół i narazić się
ludziom"

pozdrawiam
michał

--
Klasyk to autor, którego się cytuje, ale nie czytuje (Laurence Olivier)

17. Data: 2006-08-08 13:20:24

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Aug 2006 13:05:57 +0200, michal napisał(a):

> Nie trzeba było potem czytać książki "Jak pozbyć się przyjaciół i narazić się
> ludziom"

Dowcip polega na tym, że ludzie wolą sami wszystko odkrywać niż uczyć się
na cudzych błędach dlatego ta druga książka jest zbędna :)

Immon

18. Data: 2006-08-09 00:38:50

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Immon" napisał w wiadomości

> Dowcip polega na tym, że ludzie wolą sami wszystko odkrywać niż uczyć się
> na cudzych błędach dlatego ta druga książka jest zbędna :)

Odkrywanie zawiera w sobie także uczenie się na cudzych błędach. Chodzi o to,
żeby odkrywać te właściwe rzeczy.

Poza tym dlatego właśnie należy przeczytać tę książkę, żeby nie robić tego, co
większość ludzi robi - nagminnie szukając winnych własnych niepowodzeń.

pozdrawiam
michał

--
"Wniosek to punkt, w którym nie masz siły dalej myśleć"

19. Data: 2006-08-12 22:09:55

Od: "arc" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym dlatego właśnie należy przeczytać tę książkę, żeby nie robić
> tego, co większość ludzi robi - nagminnie szukając winnych własnych
> niepowodzeń.

Ta. I tacy "odkrywczy" ludzie do konca swojego zywotu nie dojdą gdzie tkwił
problem.

Podpisuje się pod Tobą - książka niedroga i godna przeczytania.

Pozd.

Potrzebna mi rada... Lektury
Potrzebna mi rada... Lektury
Potrzebna mi rada... (lektóry)