Re: profilaktyka

From: "A." <a...@o...pl>
Subject: Re: profilaktyka
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: Thu, 29 Jul 2004 13:31:39 +0200

a_gg_a wrote:

> Mam pytanie jakie działania profilaktyczne mogę podjąć aby uniknąć
> rozstepów?Niestety mam już ich kilka:( a bardzo nie chce mieć
> więcej. Była z tym u dermatologa, pani doktor rzuciła okiem
> powiedziała "no są" zapisała cynk i maść cepan i na tym koniec.
> Czy to wystarczy?Dodam, że z własnej inicjatywy staram się ćwiczyć
> w miarę regularnie, masuję skóre rękaiwacą, wcieram rózne
> specyfiki. Bardzo prosze o jakieś podpowiedzi

Ponoc oliwka taka dla dzieci pomaga, a konkretnie wmasowywanie jej
w skore. Nie wiem na pewno, bo nie probowalam, ale sprobowac mozna
- to nie powinno zaszkodzic.

A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special
Olympics. Even if you win, you're still a retard. -- Kenny
McCormack on comp.editors.